וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה נציגים ממנצ'סטר סיטי, בנזמה בחוץ: 11 המצטיינים של ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 19:46

אלופת אירופה הטרייה מרכיבה את רוב הקבוצה שבחרה אופ"א, ויניסיוס וקורטואה מייצגים את ריאל מדריד. רודרי שחקן העונה, חביצ'ה הצעיר המצטיין

העונה של ארלינג הולאנד: כל השערים של חלוץ מנצ'סטר סיטי, שחקן העונה של הפרמיירליג/ספורט1

ליגת האלופות הגיעה לסיומה אמש (שבת) עם זכייתה של מנצ'סטר סיטי לראשונה בתולדותיה במפעל ובאופ"א התפנו לסכם את השנה עם בחירת ה-11 המצטיינים של השנה. באופן טבעי מנצ'סטר סיטי שולטת בקבוצה הזו עם לא פחות מ-7 נציגים. ארלינג הולאנד הוצב בחוד כשלצידו ברנרדו סילבה, קווין דה בראונה, ג'ון סטונס, רודרי, רובן דיאס, וקייל ווקר.

ג'ק גריליש, רודרי, ארלינג הולאנד, שחקני מנצ'סטר סיטי, גמר ליגת האלופות 2023. Catherine Ivill, GettyImages
מככבים בקבוצה של השנה. רודרי והולאנד/GettyImages, Catherine Ivill

ריאל מדריד, שהודחה בחצי הגמר על ידי סיטי, מיוצגת על ידי ויניסיוס וטיבו קורטואה. את ה-11 משלימים שחקני ההגנה של אינטר אלסנדרו באסטוני ופדריקו דימרקו.

הולאנד, שיתמודד כנראה עם ליאו מסי על תואר כדור הזהב, לא כבש אומנם בגמר אבל סיים את העונה כמלך השערים של המפעל עם 12 כיבושים. ויניסיוס נתן קמפיין מצוין עם שבעה שערים ו-6 בישולים. עוד שחקנים שהצטיינו אבל נותרו בחוץ הם קיליאן אמבפה, מוחמד סלאח שכבש 8 שערים וגם רפאל לאאו הקיצוני המצוין של מילאן.

עוד בוואלה!

דמעות של אושר במנצ'סטר סיטי: "ריאל, תיזהרי, אנחנו באים"

לכתבה המלאה
חביצ'ה קברצחליה נאפולי. GettyImages
השחקן הצעיר המצטיין של העונה. חביצ'ה קברצחליה/GettyImages

רודרי, שכבש את שער הניצחון בגמר אמש, נבחר גם לשחקן השנה של המפעל על ידי אופ"א. חביצ'ה קברצחליה מנאפולי נבחר לשחקן הצעיר של השנה.

קבוצת השנה בליגת האלופות: טיבו קורטואה, קייל ווקר, רובן דיאס, אלסנדרו באסטוני, פדריקו דימרקו, רודרי, ג'ון סטונס, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, ויניסיוס, ארלינג הולאנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully