וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים קוראים לג'ימי באטלר לשנות גישה, הוא מתעקש: "זה לא יקרה"

כוכב ההיט שוב נמנע מלנסות להשתלט על המשחק ושוב הפסיד, אבל מתעקש: "יש לי ביטחון בחבריי לקבוצה". אדבאיו לוקח השראה מהקאמבק של בוסטון בגמר המזרח: "חווינו על בשרנו - זה אפשרי"

ניקולה יוקיץ' חוגג את משפחתו את הניצחון במשחק 4 בסדרת הגמר/צילום: מתוך אתר ה-NBA

מיאמי לא מרימה ידיים. גם אחרי ההפסד 108:95 לדנבר במשחק 4 של סדרת הגמר, גם אחרי שנקלעה לפיגור 3:1 ממנו חזרה רק קבוצה אחת בהיסטוריה, ההיט משדרים אופטימיות.

"כל העונה שלנו הייתה רצופה בקשיים ומלאה בתהפוכות ואתגרים. כנראה שהכל הולך אצלנו בדרך הקשה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים בשום פנים ואופן", אמר באם אדבאיו, שלוקח השראה דווקא מהיריבה הקודמת של ההיט. "ראינו מה קרה בגמר המזרח. כולנו ראינו איך בוסטון כמעט הפכה פיגור 3:0 בסדרה נגדנו לניצחון. חווינו את זה על בשרנו, אז אנחנו יודעים שזה אפשרי", אומר אדבאיו.

אריק ספולסטרה טוען ש"אנחנו ממוקדים עכשיו אך ורק במשימה אחת - לחזור למיאמי אחרי שני משחקים, במצב של 3:3. אנחנו חייבים להחזיר את הסדרה הזאת למיאמי". המאמן מודה שהשחקנים והוא מאוכזבים ומתוסכלים מאוד. "אמרתי לשחקנים שאף אחד מאיתנו לא אמור להצליח לישון הלילה. לא חושב שמישהו יעצום עין. הכל הולך לנו בדרך הקשה, אני רוצה שנזכור את זה ונביא את הסדרה הזאת חזרה לכאן".

מאמן מיאמי היט אריק ספולסטרה מאוכזב. רויטרס
"אף אחד לא יעצום עין הלילה". ספולסטרה/רויטרס

מיאמי פספסה הזדמנות גדולה ברבע האחרון, כשנראה היה שהמומנטום עובר לצד שלה. דנבר הובילה ביתרון חד ספרתי, וניקולה יוקיץ' ירד לספסל אחרי שספג עבירה חמישית שנויה במחלוקת. ההיט כבר צמצמו למינוס 4, אבל הנאגטס החזיקו מעמד בדקות ללא הג'וקר, והצ'אנס של מיאמי בוזבז.

"אתה במשחק בית בגמר, ה-MVP על הספסל עם 5 עבירות, זה הזמן שלך לנצח. בנוסף, ברגע הזה דנבר הלכה על הרבה נמוך שאמור היה להקל על באטלר. אבל הוא לא הצליח להסתדר עם קנטביוס קולדוול פופ, ומיאמי נכנעה בצדק", ניתח כתב ESPN בריאן ווינדהורסט, שהוסיף: "בסופו של דבר, מיאמי קבוצה הרבה פחות טובה מדנבר. יש לה מזל גדול שהיא הצליחה בכלל לגנוב משחק אחד בסדרה הזאת".

"דנבר פשוט יותר טובה. הסייז שלהם, ההתקפה שלהם, קור הרוח שלהם, הלכידות שלהם. יש להם תשובה לכל דבר שמיאמי מנסה לעשות", אמר אייזאה תומאס בפאנל הסיכום של NBATV.

קני סמית' הפנה את הטענות שלו כלפי ג'ימי באטלר, שקלע 25 נקודות אבל שוב נמנע לנסות להשתלט על המשחק בצד ההתקפי. "ג'ימי צריך לשנות את המשחק שלו. הוא היה אול-אראונד פלייר בארבעת המשחקים הראשונים של הסדרה, ועכשיו הגיע הזמן שלו להפוך לסקורר. זה מה שהקבוצה צריכה לקבל ממנו כדי לחזור לעניינים בסדרה הזאת".

עוד בוואלה!

מרחק ניצחון אחד מאליפות היסטורית: דנבר עלתה ל-1:3 על מיאמי

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מול ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. Megan Briggs, GettyImages
לא לוקח על עצמו מספיק? באטלר/GettyImages, Megan Briggs

אבל באטלר מתעקש שימשיך לשחק בדיוק באותה צורה. "אני לא מתכוון לזרוק יותר במשחקים הבאים, או לקחת על עצמי את המשחק בכוח. זה לא הסגנון שלי, זה לא הסגנון שלנו. אני רוצה להמשיך לבטוח בחבריי לקבוצה, כי זה מה שהביא אותנו עד לנקודה שאנחנו נמצאים בה. זה מה שהולך לקרות", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully