וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מצטער בשביל אלקראס על הפציעה, כבוד שהוא המשיך"

הסרבי העפיל לגמר טורניר הגרנד סלאם ה-34 שלו בדרך אולי לשבור את שיא הזכיות ופרגן ליריב הספרדי: "בטוח שהוא יזכה בטורניר בהמשך, הוא עוד צעיר. גאה להגיע לעוד גמר בפריז, מקווה להגשים את החלום". המדורג 1: "פציעה של מתח, למדתי שיעור חשוב"

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

משחק חצי הגמר בטורניר רולאן גארוס הערב (שישי) בין קרלוס אלקראס לנובאק דג'וקוביץ' קיבל תפנית מפתיעה שהספרדי נפצע במערכה השלישית במצב של 1:1 במערכות, ומאז הדברים נראו אחרת כשהסרבי ניצל זאת על מנת לנצח 1:3 ולעלות לגמר טורניר הגרנד סלאם ה-34 שלו. בראשון הוא יוכל להפוך לשיאן הבלעדי של זכיות בגרנד סלאם, כשכיום הוא עומד על 22 זכיות לצד רפאל נדאל, אך הנפה בגמר תהפוך אותו לשיאן מספר אחת, דווקא בטורניר האהוב ביותר על השור הספרדי.

אלקראס אמר לאחר המשחק: "זה קשה מאוד עבורי. הפציעה הזאת מאוד מאכזבת, אאלץ להתמודד איתה עכשיו. סיום המערכה ההיא הייתה קשה במיוחד. בהתחלה הרגשתי כאבים רק ביד,אבל אחר כך זה נהיה בעוד חלקים בגוף, כל הגוף שלי החל לכאוב ולקרוס. אין לי ספק שזאת פציעה שקרתה בעקבות מתח שהצטבר אצלי בשתי המערכות הראשונות. למדתי שיעור חשוב ואני מקווה שזה לא יקרה שוב. בפעם הבאה יהיה לי יותר ניסיון".

קרלוס אלקראס לצד נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
הפציעה ששינתה את המשחק. דג'וקוביץ' ואלקראס/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' התייחס לאחר הניצחון לפציעה של אלקראס: "דבר ראשון אני רוצה לומר שזה קשה בשלב הזה להתמודד עם פציעות. אני מצטער בשביל קרלוס שהוא יתאושש ויוכל לשוב כמה שיותר מהר לשחק טניס. אמרתי לו שהוא עוד צעיר ואני בטוח שהוא יזכה בטורניר הזה, הוא שחקן מדהים ואדם נחמד. מגיעה לו כל התמיכה הזאת מהקהל. הגיע לו לשחק ולסיים את המשחק הזה כמו שצריך. כבוד אדיר מבחינתי שהוא המשיך".

הסרבי המשיך והוסיף: "דברים כאלה קורים, אבל זה גם לא הלחיץ אותי. זה היה עד הרגע של הפציעה משחק קשה. ראיתי שהוא מתקשה, אך רציתי להמשיך כמו שצריך. חשבתי במערכה השנייה שהוא שיחק טוב יותר ושהגיע לו לנצח. הוא סוג השחקן שאוהב לשחק בצורה דינאמית, ידעתי שהייתי צריך להשתוות לרמה הזאת ולהתעלות על זה. אני גאה מאוד להגיע לעוד גמר כאן בפריז. זה חלום בעבורי ואני מקווה לזכות פעם נוספת בתואר הזה".

ההעפלה של נולה לגמר ה-34 בטורנירי הגרנד סלאם היא השוואת השיא של כריס אוורט האמריקאית שהעפילה גם היא למספר זהה של גמרים. הסרבי הפך גם לשחקן השני להגיע להכי הרבה גמרים בצרפת עם 7 כאלה, כשהוא בדרך עקף את ביורן בורג האגדי והוא שני רק לרפאל נדאל לו 14 משחקי גמר בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully