וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ניצח את אלקראס הפצוע ויפגוש את רוד בגמר

חצי גמר הרולאן גארוס התחיל נהדר עם 1:1 אחרי שתי מערכות ששני הטניסאים הבכירים הציגו משחק יוצא מן הכלל, אך במערכה השלישית המדורג ראשון נפצע ברגלו וחלום הגמר נגדע עם 3:6, 7:5, 1:6, 1:6 של נולה בדרך לגמר שישי בצרפת. הנורבגי הביס 0:3 את זברב והצטרף אליו בגמר

קרלוס אלקראס זכה בטורניר מדריד/ספורט1

שלב חצי גמר הגברים יצא לדרך הערב (שישי) עם הניצחון של נובאק דג'וקוביץ' על קרלוס אלקראס שנפצע במהלך המערכה השלישית בדרך לגמר וההזדמנות של הסרבי להפוך באופן בלעדי לשיאן הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם. בגמר יתמודד מול קספר רוד שהביס את אלכסנדר זברב.

קרלוס אלקראס לצד נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
קרב מרתק. אלקראס ודג'וקוביץ'/GettyImages

קרלוס אלקראס (1, ספרד) - נובאק דג'וקוביץ' (3, סרביה) 3:1 (6:3, 5:7, 6:1, 6:1)

כמה ציפו בעולם הטניס לחצי גמר הרולאן גארוס כשקרלוס אלקראס המדורג ראשון בעולם פגש את נובאק דג'וקוביץ', המחזיק בשיא זכיות טורנירי גראנד סלאם יחד עם רפאל נדאל הפצוע שנותח לא השתתף באליפות צרפת הפתוחה השנה. דווקא אחרי שתי מערכות ראשונות נפלאות, הספרדי הצעיר נפצע ברגלו ומשם הקצב ירד משמעותית עד כדי הפסד מאכזב לסרבי המנוסה שעלה לגמר.

ההתמודדות נפתחה עם שבירה של דג'וקוביץ' כבר במשחקון ההגשה הרביעי במשחק ובשלב של 2:5 כבר ראה את הניצחון במערכה הראשונה, אך הספרדי חזר לעניינים לא לפני שנולה ניצח 3:6. במערכה השנייה זה היה המדורג ראשון שניצל פציעה קלה של הסרבי בפרק כף היד כדי לשבור פעמיים ולהשיג שוויון עם 5:7. במשחקון הרביעי הספרדי נפצע ברגלו והתקשה להמשיך מאותו רגע, כשנולה המשיך לדרוס ולנצח בקלות את המערכה השלישית 1:6. המערכה הרביעית הרגישה כמו הזכות של אלקראס לשמור על ספורטיביות כשהמשיך לשחק למרות הפציעה, אך הובס 6:1 וראה את החלום נגדע בדרך לגמר שישי של דג'וקוביץ' שיוכל לשבור את שיאו של רפאל נדאל ולזכות בפעם ה-23 בגרנד סלאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
בדרך לשבירת השיא. דג'וקוביץ'/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה 1:

שלוש טעויות לא מחויבות עלו לספרדי ביתרון 0:1 של נולה במשחקון ההגשה הראשון של ההתמודדות, אלקראס שמר על ההגשות והשווה ל-1:1. הסרבי עבד קשה יותר במשחקון ההגשה השני, אבל עלה ל-1:2. דג'וקוביץ' הצליח לשבור את המדורג ראשון עם טניס מדהים במשחקון הטוב ביותר עד כה במשחק ועלה ל-1:3. הסרבי עם שגיאה כפולה הצליח לחזור ולהשיג גם את המשחקון החמישי בדרך ל-1:4. אלקראס חזר מפיגור 30:15 לעניינים וצימק ל-4:2. דג'וקוביץ' פעם שנייה עם שגיאה כפולה הצליח 3 פעמים לחזור מאפשרויות שבירה של הספרדי ועלה ל-2:5. נובאק היה קרוב לשבור ולהשיג ניצחון במערכה הראשונה, אך אלקראס הצליח לתקן את הטעויות ולצמק ל-5:3. המדורג ראשון הגיע לשובר שוויון במשחקון המכריע ונכנע בסופו של דבר עם ניצחון 3:6 של דג'וקוביץ' במערכה הראשונה.

קרלוס אלקראס. GettyImages
עובד קשה. אלקראס/GettyImages

מערכה 2:

אלקראס ניצח על ה-0 את משחקון ההגשה הראשון שלו במערכה השנייה ועלה ל-0:1. שגיאה של אלקראס עלתה לו בניסיון לשבור את דג'וקוביץ' שהשווה ל-1:1. הספרדי עם אחת מנקודות הטורניר סיפק משחקון נהדר ועלה ל-1:2. הסרבי לא התקשה והשווה במשחקון ההגשה השני שלו ל-2:2. הספרדי הציג טניס נפלא ושמר על ההגשות בדרך ל-2:3. דג'וקוביץ' דילג והשווה ל-3:3, אך המדורג ראשון הצליח לשמור על ההגשות למרות קושי מול הסרבי שהיה קרוב לשבור אותו והספיק להיפצע בפרק כף היד ב-3:4 של אלקראס ונזקק לטיפול רפואי. הספרדי הצעיר הצליח לשבור את נובאק וקיבל הזדמנות להכריע את המערכה במשחקון ההגשה שלו. דג'וקוביץ' ניצל טעויות של אלקראס ובשובר שוויון שבר בחזרה וצימק ל-5:4. הספרדי השיג שלוש נקודות מערכה, אבל הסרבי הצליח לחזור עד שהשווה ל-5:5 במערכה מרתקת. נולה היה קרוב לשבור, אבל המדורג ראשון הצליח לחזור מפיגור בשובר שוויון ועלה ל-5:6. הספרדי דרס במשחקון האחרון והשיג שבירה שנייה בדרך ל-5:7 ושוויון במערכות.

נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
נפצע בידו ונזקק לטיפול. דג'וקוביץ'/GettyImages

מערכה 3:

אלקראס פתח טוב גם את המערכה השלישית עם משחקון מתיש שהסתיים ביתרון 0:1. הסרבי לא התקשה והצליח להשוות ל-1:1, ובמשחקון השלישי הספרדי עצר לקבל טיפול בעקבות מה שנראה פציעה ברגל כשהוא התקשה ללכת ודג'וקוביץ' שבר בדרך ל-1:2 בזמן הפציעה עם ויתור על המשחקון של אלקראס. כמעט על רגל אחת, הספרדי הצליח מעט להקשות, אבל במצב של 1:3 לדג'וקוביץ', נראה כי יהיה קשה לשוב מהמשחק הזה. משחקון נוסף הלך אל הסרבי אחרי שאלקראס נאלץ להפסיק פעם נוספת כדי לקבל טיפול והתוצאה עלתה ל-1:5. אחרי קצת חצי שעה דג'וקוביץ' דילג עם 1:6 והשיג ניצחון במערכה השלישית.

קרלוס אלקראס. GettyImages
מתקשה להמשיך. אלקראס/GettyImages

מערכה 4:

אחרי קבלת טיפול רפואי בין המערכות, אלקראס חזר טוב יותר וכמעט פעמיים הצליח לשבור את נולה שהצליח בסופו של דבר לעלות ל-0:1. הסרבי הצליח לשבור במשחקון ההגשה הראשון של הספרדי ועלה ל-0:2 קליל ובמשחקון ההגשה השני שלו שמר על ההגשות עם 0:3. עם משחקון 10 ברציפות שהוא ניצח, דג'וקוביץ' עלה ל-0:4 ובהמשך גם ל-0:5, זאת על אף שאלקראס עשה קולות של קאמבק. עם הגב לקיר, הספרדי הצליח לעצור את רצף 11 הניצחונות במשחקונים וצימק ל-5:1, אך נולה ניצח 1:6 ועלה לגמר אליפות צרפת הפתוחה.

קספר רוד. GettyImages
חזר לגמר שנה שנייה ברציפות. רוד/GettyImages

קספר רוד (4, נורבגיה) - אלכסנדר זברב (22, גרמניה) 0:3 (3:6, 4:6, 0:6)

פיינליסט האליפות הקודמת בצרפת עשה זאת שוב עם העפלה שנייה ברציפות אחרי 0:3 מהדהד על הגרמני המדורג 22 בטורניר. המשחק התחיל מבולגן עם שבירה כבר במשחקון ההגשה השני כשרוד עלה ל-0:2, אך איבד את ההגשות לזברב מיד לאחר מכן ושבר שוב בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. הגרמני נאלץ לקחת הפסקה לטיפול רפואי, במה שהזכיר לכמה רגעים את חצי הגמר הראשון של היום, אך במערכה השנייה היווה יריב ראוי יותר, אך שבמשחקון ההגשה הרביעי שלו נשבר והנורבגי ניצל זאת לנצח 4:6 ולהשיג יתרון 0:2 במערכות. המערכה השלישית הייתה דומיננטית ביותר עבור רוד ששבר שלוש פעמים, השיג 0:6 מהדהד והשיג את הכרטיס למפגש ענק מול דג'וקוביץ' ביום ראשון הקרוב.

השניים נפגשו בעבר 4 פעמים, אך מעולם לא בטורניר גרנד סלאם, כאשר בכל ארבע הפעמים הסרבי ניצח את הנורבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully