וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הציעה לריקן תפקיד בכיר באקדמיה. הוא בחר להמשיך לשחק

9.6.2023 / 13:22

מ.ס. אשדוד נפגשה עם הקשר והציעה לו רשמית להצטרף, גם שתי הפתח תקוואיות והפועל ירושלים בעניין. הצהובים הציעו לו משרה משמעותית באקדמיה, אך הוא לא רצה לפרוש

מחוץ לקווים, 8.6/מערכת וואלה/אולפן עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי נפגש שלשום (רביעי) עם אבי ריקן והציע לו להצטרף למועדון לקראת העונה הבאה. ריקן חזר השבוע מחופשה משפחתית ארוכה אליה יצא אחרי סיום העונה והוא בוחן כעת את ההצעות שיש לו לעונה הבאה.

לוי, שהציע גם לאיתי שכטר להצטרף למ.ס. אשדוד, מאמין ששני שחקנים מנוסים וחיוביים שעדיין יכולים לתרום הרבה גם על הדשא, יוכלו לסייע למ.ס. אשדוד בעונה הבאה. לריקן אופציות נוספות מכיוון שתי הפתח תקוואיות שחזרו לליגת העל ומכיוון הפועל ירושלים שמאוד רוצה אותו. בית"ר ירושלים, שחזרה אליה היתה יכולה להיות טבעית ולסגור מבחינת ריקן מעגל, בודקת כרגע צירוף שחקנים אחרים והקשר הוותיק לא בתוכניותיה בשלב הזה.

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא בתוכניות של בית"ר, כרגע לפחות. ריקן/אריאל שלום

אתמול נודע כי בטרם החליטה מכבי תל אביב על פרידה מריקן אחרי שמונה שנים, התקיימה שיחת זום בה השתתפו המנכ"ל הנכנס בן מנספורד ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. במהלך השיחה נבדקה האפשרות שריקן יפרוש וישובץ לתפקיד בכיר באקדמיה של מכבי תל אביב, אבל הקשר בן ה-34 הבהיר שהוא מעוניין להמשיך לשחק לפחות עוד שנתיים ואף מעבר לכך. לריקן תעודת מאמן והוא מתכוון בעתיד להמשיך בתחום ולהביא מהידע הנרחב שלו, אך כרגע הוא כאמור בהכנות לעונה הבאה ובקרוב יבחר היכן ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully