וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש חתם לשנתיים באשדוד, רוברטסון סיכם, גם שכטר קיבל הצעה

6.6.2023 / 16:13

הקבוצה של אלי לוי מתחזקת: השוער הוותיק הוא המצטרף הראשון, הבלם הסקוטי יחתום לשנה, ריקן אף הוא על הכוונת

מחוץ לקווים - 6.6: לירון שרון על שוק ההעברות המתחמם/מערכת וואלה!

מ.ס. אשדוד אמנם הודיעה ליואב ג'רפי שהוא תחת חוזה גם לעונה הבאה, אבל היום (שלישי) היא השלימה את הרכש הראשון שלה לעונת 2023/24 כשהחתימה את השוער אריאל הרוש, שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע והצטרף ללא תמורה.

הרוש בן ה-35 חזר לליגת העל בקיץ 2021 כשהצטרף להפועל באר שבע אחרי חצי עונה בהירנביין ההולנדית, אליה הגיע מניטרה הסלובקית, אבל איבד את אפודת השוער הראשון לעומרי גלזר ומיעט לשחק: בעונת 2020/21 רשם רק שש הופעות במסגרת ליגת העל ושותף בעוד שלושה משחקים במסגרת גביע המדינה, ואילו העונה כבר שותף בשלושה משחקים בלבד - שניים בגביע הטוטו ורק אחד בליגה.

כידוע, הרוש החל את דרכו בבית"ר ירושלים, בשורותיה גדל ואיתה זכה באליפות, בשני גביעי מדינה ובגביע הטוטו. את בית"ר עזב ב-2014 לטובת מכבי נתניה וממנה המשיך כעבור עונה להפועל תל אביב. הוא החל את דרכו האירופית באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ב-2017/18 ובסיום העונה הצטרף להפועל באר שבע, ממנה להמשיך להשאלות בספרטה רוטרדם וכאמור ניטרה והירניביין. עם באר שבע זכה בגביע המדינה בעונה שעברה ולאחר מכן באלוף האלופים.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בעונה הבאה בשער של אשדוד. הרוש/ברני ארדוב

עוד במ.ס. אשדוד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי שעוד סיכם בקבוצה הוא הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון, שהוזכר בדיווחים בארצו כמועמד למכבי פתח תקוה. הבלם בן ה-29 צפוי לחתום לשנה אחת וירוויח כ-150 אלף יורו נטו לעונה, כמחליפו של ננאד צבטקוביץ' שנמכר לראפיד וינה. רוברטסון גדל באברדין וב-2015 עבר לאנגליה, כששיחק בבלקפול, רות'רהאם ובשנתיים האחרונות בפורטסמות' מהליגה השלישית.

באשדוד יש רצון לצרף שחקן ישראלי נוסף שנחשב לאחד מהמנוסים והטובים שיש בליגת העל ועל כן במועדון הציעו לאיתי שכטר להצטרף, ויש גם כוונה לפנות לאבי ריקן. מדובר בשניים שהם נכסים ספורטיביים בכל מועדון ובאשדוד בטוחים שהם יכולים לסייע לקבוצה מקצועית, אך גם באותה מידה לקדם את השחקנים הצעירים.

שכטר כבר קיבל הצעה מאשדוד והוא שוקל אותה, לצד הצעות שקיבל ממכבי נתניה ומהפועל פתח תקווה. החלוץ הוותיק רוצה להמשיך לשחק אבל הרעיון לשמש כיד ימינו של בן מנספורד במכבי תל אביב מאוד קורץ לו ועשוי להתפתח בזמן הקרוב. גם לריקן שלל הצעות לעונה הבאה אחרי שסיים במכבי תל אביב והוא עשוי גם לנחות בקבוצת נעוריו בית"ר ירושלים.

קלארק רוברטסון שחקן פורטסמות'. James Baylis - AMA, GettyImages
סקוטי ראשון בליגת העל. קלארק רוברטסון/GettyImages, James Baylis - AMA

האזינו: יניב טוכמן על השינויים במ.ס. אשדוד

אלי לוי, שאימן את קבוצת הנוער, יעלה בעונה הבאה לפחות שלושה שחקנים ביניהם נועם מוצ'ה ומיכאל בן עמי וגם שחקנים יותר ותיקים כמו שלו הרוש וזוהר זסנו יכולים לספוג הרבה משחקנים כמו שכטר וריקן בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully