וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רפי בדרך להפועל ב"ש. הרוש וכרמי אמורים לחתום יחד באשדוד

1.6.2023 / 17:14

ברדה נערך לאפשרות ששני השוערים שלו יעזבו ומכוון לצרף במקומם מחליפים ברמה גבוהה. ג'קי בן זקן ידרוש פיצוי, אך בין הקבוצות כבר עברו שחקנים בעבר ונראה שזו תהיה העסקה הבאה שלו עם אלונה ברקת

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

יואב ג'רפי מועמד להצטרף להפועל באר שבע לאור האפשרות הריאלית ששני שוערים יסיימו את דרכם במועדון הקיץ. אריאל הרוש סיים חוזה וצפוי לעזוב ועומרי גלזר מועמד להימכר לכוכב האדום בלגרד.

בהפועל באר שבע יצטרכו שני שוערים וכתמיד, הם מכוונים לשני שוערים ברמה גבוהה ובלי הבדל גדול ביניהם. זו הסיבה שאחד השוערים מועמד להיות יואב ג'רפי שגם יכול לשמש כשוער ראשון. כפי שפורסם השבוע בוואלה ספורט, ג'רפי לא משוחרר ממ.ס. אשדוד מאחר שבקבוצה מצאו שיש לו חוזה גם לעונה הבאה. ג'קי בן זקן לא מתכוון להשאיר אותו בכוח, אבל הוא ירצה פיצוי על שחרורו. בעבר כבר ידע בן זקן לעשות לא מעט עסקאות עם אלונה ברקת ונראה שהעסקה הבאה היא ירידתו של ג'רפי לבירת הנגב.

האזינו ליניב טוכמן על מ.ס. אשדוד

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בעונה הבאה בשער של הפועל באר שבע? ג'רפי/לירון מולדובן

מי שאמור לעשות את הדרך ההפוכה הוא אריאל הרוש. אשדוד כבר פתחה במו"מ עם הרוש, כאשר אלי לוי מעוניין בו לעונה הבאה. גם אשדוד מעוניינת בשני שוערים מאחר שסהר חסון יעזוב ומי שמועמד להצטרף במקומו הוא רז כרמי ממכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully