וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאוכזבת מההופעה הנרפית: "אסור לשקוע בדיכאון"

9.6.2023 / 8:12

האדומים נראו רע בהפסד במשחק הראשון בגמר הפלייאוף למכבי תל אביב, הקפטן טימור יודע: "לא הגענו, לא שיחקנו טוב". האדומים יעמדו לדין על האבוקות, כועסים על הבדיקות ומעריכים כי המשטרה תפסול טקס אליפות אפשרי בהיכל שלמה

מחוץ לקווים, 8.6/מערכת וואלה/אולפן עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב הפסידה אמש (חמישי) לראשונה בפלייאוף 2023, כשנוצחה 90:79 על ידי מכבי תל אביב במשחק הראשון בגמר הפלייאוף. האדומים יצטרכו לנצח את המשחק השני בסדרה בבית ביום ראשון, אחרת יסיימו את העונה בתור סגני האלופה. במקרה של ניצחון הסדרה תגיע למשחק מכריע בהיכל מנורה ביום שלישי.

האדומים יצאו מאוכזבים מאוד מהמשחק הראשון בסדרה, כשהם מדברים בסיום כי זה היה "המשחק הגרוע ביותר שלנו בליגה זה חודשים", דווקא במשחק כל כך מכריע. בהפועל לא ידעו להסביר למה כל הקבוצה הופיעה בצורה כל כך נרפית למשחק קריטי, אבל האכזבה בקבוצה גדולה. האדומים קלעו 4 שלשות מ-20 ניסיונות, הובסו בקרב הריבאונד, איבדו יותר מדי כדורים וגם הגנתית אפשרו למכבי יותר מדי דברים שסומנו כקריטים.

בר טימור הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"צריך לחזור לפה". בר טימור ושחקני הפועל תל אביב/לירון מולדובן

"דיי ברור שלא הגענו, בטח ברמה ההגנתית, בטח בריבאונד ההתקפה שהם לקחו יותר מדי, גם ברמה ההתקפית לא שיחקנו מספיק ביחד. משחק ראשון, נפיק לקחים ונבוא ביום ראשון", סיכם הקפטן בר טימור, "אין זמן לשקוע בדיכאון, אין לי הסבר ללמה שיחקנו ככה היום. יש לנו יומיים להתאושש ולבוא חדשים ואחרים, ליום ראשון ולהשאיר את הסדרה בחיים ולשחק לא כמו היום".

טימור סירב להצביע על אשמים ואמר: "אנחנו קבוצה, לא ישראלים או הזרים, כקבוצה לא שיחקנו טוב. מרימים את עצמנו, אין לנו אופציה אחרת, תהיה לנו דחיפה עם אולם מלא, משחקים אחרת, עושים עבודה הרבה יותר טובה בריבאונד. מכבי עשתה עבודה טובה, יצאו אגרסיביים בפיק אנד רול, החטאנו, גם אני, סלים קלים שיכלו להכניס אותנו למשחק. זה חלק מהמשחק, ברבע השלישי לא התפרקנו לגמרי, אבל קצת הרמנו ידיים ושפת הגוף הייתה לא טובה. צריך לשים לב לזה, לא נתקלנו בזה בפלייאוף, חוץ מהמשחק הראשון נגד נס ציונה, צריך לעשות דברים אחרת ביום ראשון. צריך לחשוב רק על המשחק הבא, ולא אחרת. ברור לנו מה על הכף, צריך לבוא מרוכזים, לשחק התקפה והגנה הרבה יותר טוב, לקחת את המשחק ולחזור לפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי תל אביב צופים במופע האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הבדיקות הקפדניות לא עזרו/לירון מולדובן

הפועל צפויה לעמוד לדין בעקבות הדלקת אבוקות מאסיבית על ידי אוהדי הקבוצה עם פתיחת המשחק, כשבמועדון מעריכים שהמעשה ייגמר במקרה הגרוע ביותר עם עונש רדיוס על תנאי, כפי שקיבלה אמש הפועל חולון.

האדומים כעסו מאוד על היחס שקיבלו האוהדים, השחקנים ואנשי הצוות בכניסה לאולם. מלבד הצבת מגנומטרים בכניסות, עבר כל אחד מהנכנסים לאולם בדיקה קפדנית, דבר שלא היה בשערי מכבי תל אביב, כולל שחקני ואנשי הצוות של הפועל, מה שגרם לדוחק גדול בכניסות ואיחור בפתיחת המשחק. בהפועל טענו אף שמספר אוהדים שהיו עם כרטיסים שנרכשו לא הצליחו להיכנס. מצד שני, כמה מאות אוהדים שהצליחו לרכוש כרטיסים ליציע אוהדי מכבי הצטופפו סמוך ליציעים העליונים של האדומים.

בקבוצה קיבלו אתמול הודעה בשעות אחר הצהריים ממנהלת הליגה כי נכון לעכשיו עליהם להתכונן לטקס האליפות שייערך בהיכל שלמה, למרות התראה שהעבירו מראש למנהלת על הסיטואציה שעשויה להתרחש אם מכבי תניף צלחת ביום ראשון. בהפועל מעריכים כי המשטרה תפסול את הטקס ביום ראשון, ולא תאפשר לו להתקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully