וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב לא מורידים רגל מהגז: "לא ניצחנו העונה בדרייב אין"

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 7:29

הצהובים רחוקים ניצחון אחד מאליפות, ומוכנים למשחק חם מאוד באולם הביתי של הפועל, כשבמקרה של ניצחון הטקס עשוי לעבור: "לא מכירים מקרים כאלה מהעולם". בקבוצה פרגנו לג'ייק כהן

אוהדי הפועל תל אביב בצעדה לפני גמר הפלייאוף/אור שקדי

אחרי עונה ארוכה, שהחלה אי שם באימונים בסוף אוגוסט, התקרבה אמש (חמישי) מכבי תל אביב מרחק ניצחון אחד בלבד מזכייה באליפות המדינה אחרי הפסקה בת שנה. הצהובים גברו במשחק חד צדדי על הפועל תל אביב 79:90, וינסו להשלים את המשימה כבר ביום ראשון הקרוב באולמה הביתי של הפועל.

במכבי שלטו במשחק מהרבע הראשון, בו עלו ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם, ולמרות חזרה מסוימת של הפועל, החזיקו ביתרון יציב לכל אורכו. הצהובים שלטו בריבאונד ללא עוררין, עם 16 ריבאונדים בהתקפה מתוך 37 ריבאונדים מתחת לסל של הפועל, ומנעו את משחק המעבר של האדומים עם 8 איבודים בלבד. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, אך המטיין מעל כולם היה ג'ייק כהן עם 13 נקודות, , 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, במשחק מופתי.

"משחק ההגנה וההתקפה שלנו במעבר היה המפתח. הם אחת הקבוצות הטובות בליגה במעבר, עשינו עבודה טובה מאוד עם זה, הדבר השני בריבאונדים, רומן וג'ייק לקחו ריבאונדים בהתקפה וזה היה משמעותי מאוד בשבילנו", סיכם ג'רל מרטין שחזר מפציעה, "נאבקתי בפציעה קטנה, אבל אני מרגיש טוב יותר, זה הרגיש מצוין להיות ביחד עם הקבוצה, ולהילחם על תואר זה נהדר. זה ברכה להיות במצב הזה, אנחנו רחוקים משחק אחד מהתואר, צריכים להמשיך ולהילחם".

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
קיבל את מירב השבחים. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

במכבי תל אביב שידרו לשחקנים בסיום המשחק כי למרות הניצחון, והעובדה שהם מושלמים בפלייאוף, המשחק ביום ראשון בהיכל שלמה עשוי להיות אופרה אחרת, "זה האולם היחיד בליגה שלא ניצחנו בו העונה", סיפר אחד מאנשי מכבי, "תהיה שם אווירה עוינת, נקווה שגם ספורטיבית, צריכים להיות מוכנים ולהיות חזקים בראש במשחק כזה".

במכבי סירבו להתייחס לאפשרות של קיום טקס ההנפה מחוץ להיכל שלמה, אם ינצחו ביום ראשון, "אנחנו לא מכירים מקרים כאלה מהעולם, אבל נחכה לשמוע מהמנהלת או מהמשטרה", סיפרו במועדון. אגב, מכבי מעולם לא זכתה באליפות באולם ביתי של יריבה גדולה שלה, ומלבד יד אליהו היא חגגה אליפויות בחוץ באולם גן נחום בראשון לציון ובמטרווסט ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully