וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה האיצה את המגעים מול ניית'ן בקסטר, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ

8.6.2023 / 19:13

בשל הסחבת עם ג'וש כהן, מנסה האלופה לצרף את השוער האנגלי בן ה-24 שסיים את דרכו בצ'לסי. מבוקש גם במספר קבוצות צ'מפיונשיפ. במועדון נפרדו מרוקאביציה, משחק אימון מול סלביה פראג במחנה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה האיצה את המגעים מול השוער האנגלי ניית'ן בקסטר האנגלי, במקביל למגעים שמתנהלים מול ג'וש כהן. באלופה רוצים לסגור את עניין השוער הראשון והבהירו לכהן כי בשל הסחבת עימו, הם משוחחים גם עם השוער ששייך לצ'לסי, שעל מועמדותו פורסם כאן לפני כחודש.

בקסטר בן ה-24 ששיחק העונה כמושאל בהאל סיטי התבשר היום כי יהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב, כך לפי דיווח ב"סטנדרד" הבריטי, ומחזיק במספר הצעות גם מליגת המשנה באנגליה, כמו גם מרדינג שירדה לליגה השלישית במדינה.

שוער האל סיטי ניית'ן בקסטר. Barrington Coombs, GettyImages
במכבי חיפה רוצים לפתור את סוגיית השוער בהקדם. בקסטר/GettyImages, Barrington Coombs

ובינתיים, מכבי חיפה ממשיכה לעצב את הסגל לעונה הבאה. הערב (חמישי) הודיעו הירוקים על פרידה מניקיטה רוקאביציה, אחרי שש עונות במצטבר, שתי אליפויות, שתי זכיות בתואר מלכות השערים, 65 שערי ליגה ומקום שישי בטבלת מלך השערים של הירוקים בכל הזמנים במסגרת הליגה. "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לניקי על ימים אדירים בירוק לבן ומאחל לו המון בהצלחה בהמשך", אמרו במועדון.

המנהל המקצועי גל אלברמן אמר: "מודים לניקי על שש עונות במכבי חיפה ועל חלקו בהישגי הקבוצה. ניקי חקוק בספרי ההיסטוריה של המועדון כאחד מהכובשים המצטיינים בכל הזמנים. אוהבים אותך מאוד ניקי ומאחלים לך המון בהצלחה בהמשך".

רוקאביציה בן ה-35 שותף בעונה החולפת ב-34 משחקים, רובם כמחליף, וכבש שער בודד ב-750 דקות במצטבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אומר שלום. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

פרט למשחק מול קלוז' שמיועד ל-28 ביוני, סלביה פראג פרסמה הערב כי גם היא תפגוש את מכבי חיפה באוסטריה ב-2 ביולי. הקבוצה סיימה במקום השני בליגה הצ'כית, כשסגניתה של ספרטה פראג שהשיגה אותו מספר נקודות וזכתה ליתרון בזכות המאזן הישיר. כזכור, הירוקים שיחקו מול סלביה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג לפני שתי עונות (כל אחת ניצחה 0:1 בביתה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully