וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מאמינה שלבקוביץ' ישיג את השחרור מחדרה

השוער הביע רצון לעבור, המלאבסים שוחחו עם חדרה שבקשיים כלכליים בנוגע לתנאי העסקה. המטרה העיקרית הבאה של העולה החדשה: בלם זר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

במכבי פתח תקוה ממשיכים לעבוד על בניית הסגל לעונת החזרה לליגת העל, כאשר אחת המטרות העיקריות היא החתמת שוער ישראלי ובלם זר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד המוביל לעמוד בשער מבחינת הצוות המקצועי הוא רובי לבקוביץ'.

השוער אמנם מחזיק בחוזה בהפועל חדרה לעונה הבאה, אך הוא הביע את רצונו להצטרף למלאבסים וכבר נערכו שיחות עם חדרה בנוגע לתנאי שחרורו משם. חדרה מצויה בקשיים כלכליים ותמורת פיצוי כספי כלשהו, בנוסף לחיסכון משכורתו הגבוהה של השוער, נראה שהמעבר אל העולה החדשה יושלם בקרוב.

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. מאור אלקסלסי
בקרוב אצל המלאבסים? לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה תתחיל את אימוני טרום העונה בעוד כשבועיים, ואחר כך תצא ב-13 ביולי למחנה אימון בן עשרה ימים באוסטריה. במסגרת המחנה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון - אחד נגד שטורם גראץ 2 מליגת המשנה באוסטריה ושניים נוספים מול קבוצות מהליגה הבכירה בהונגריה.

עד המחנה ינסו בצוות המקצועי למלא את העמדות החסרות בסגל. מלבד שוער ובלם זר, הם מחפשים גם קיצוני וקשר אמצע זרים וכן מגן ימני ישראלי, כאשר גם מאור קנדיל וגם שי קונסטנטין הוזכרו כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully