וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת הליגה: "אם תהיה אלימות, אדחוף להפרדת קהלים"

ארי שטיינברג ב-103FM לקראת סדרת הגמר: "המשטרה צריכה לדאוג שלא אמל"ח, אנחנו צריכים למנוע בענישה. קבוצה לא יכולה להרוויח כסף מאירוע ולתת את האחריות עליו למישהו אחר"

סערת הכרטיסים שהעיבה על חגיגת גמר הפלייאוף אמנם חלפה, אך החשש מפני אירועים אלימים עדיין מרחף מעל המשחקים בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב. אמש (רביעי) ניסה להסביר יו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג, בתכנית הספורט של רדיו 103FM, מי ייקח אחריות במקרה שהתנהגות הקהלים תצא מכלל שליטה.

"האחריות הבטיחותית היא של משטרת ישראל, שאמונה על החוק. באירוע עצמו, האחריות היא של מי שמפיק ומנהל את האירוע, שכולם כפופים להחלטות שלו", אמר שטיינברג.

יו"ר המנהלת נשאל בנוגע לאבוקות וחפצים נוספים שמוסלקים על ידי האוהדים לתוך המגרשים: "יש בעיה אמיתית ומורכבת של אלימות ואמל"ח וכן הלאה, אבל אלה העובדות ואם משטרת ישראל חושבת שיש אמל"ח, היא צריכה להיות שם ולדאוג שזה לא יהיה. אנחנו צריכים לטפל ולתת עונשים קשים כדי למנוע. אם זה היה אירוע של המנהלת, היא הייתה לוקחת את כל האחריות, חוצצת בין אוהדים", השיב, ושלח מסר למכבי תל אביב שסירבה להקצות לאוהדי יריבתה כרטיסים למשחק הערב: "קבוצה לא יכולה להרוויח כסף מהאירוע, להחליט איפה יושבים, כמה ואיך, ואת האחריות לתת למישהו אחר".

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת. רפי דלויה,
יו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג/רפי דלויה

הגמר בפתח: לקראת הסדרה בין מכבי להפועל ת"א

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בהמשך התייחס שטיינברג למענה האפשרי במקרה של אירוע אלים: "יש פה רק ברירות גרועות, וביניהן צריך לבחור את הכי פחות גרועה. יש פתרון של הפרדת קהלים ואולי הוא הפתרון הנכון, אבל זה לא יכול לקרות יומיים לפני האירוע ובמעמד צד אחד. הסדרה הזאת היא מבחן מאוד גדול - לאן אני כיו"ר מתכוון לקחת את המנהלת. אם יהיה אירוע כזה, אני לא רק הראשון שאתמוך, אני אדחוף להפרדת קהלים. נקודה".

שטיינברג הוסיף לסיום: "אנחנו צריכים עונשים מאוד כבדים על אלימות, זו בעיה של המדינה כולה ולא רק בכדורסל. מי אחראית על הביטחון? משטרת ישראל, אין עוד אחראי על הביטחון בישראל. אם הייתה אומרת שיש הפרדת קהלים, הייתי הולך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully