וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ינחת הלילה במיאמי, יוכל להשתחרר מאינטר בסוף כל עונה

בארגנטינה חשפו פרט חשוב בחוזה עליו צפוי לחתום הפרעוש, שגם יסביר בקרוב את הסיבות להחלטתו, ביניהן הרצון ששחקנים לא יימכרו בגללו. טאטה מרטינו יאמן את קבוצתו החדשה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

שנתיים אחרי שנאלץ לעזוב את ברצלונה בדמעות, ליאונל מסי עומד לסיים עוד סאגה מתישה עם המועדון הקטלאני באכזבה, כאשר לפי כל הדיווחים קבוצתו הבאה תהיה אינטר מיאמי מה-MLS, למרות שקפטן נבחרת ארגנטינה רצה להשלים קאמבק מרגש למועדון בו העביר את רוב הקריירה.

העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול מרשת "TyC" דיווח כי למרות שמסי יחתום באינטר מיאמי לשלוש שנים, למעשה רק העונה הקרובה מובטחת, שכן לשחקן תהיה אופציה להשתחרר מדי שנה. מסי צפוי לנחות הלילה במיאמי יחד עם אביו, כאשר פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" הוסיף שהכוכב צפוי להסביר בשעות הקרובות את המניעים להחלטתו לחתום בקבוצה האמריקאית ולא לחכות שברצלונה תוציא לפועל את תכניתה הפיננסית להשלמת הקאמבק שכולם חיכו לו בקטלוניה.

אחת מאותם מניעים, כך טען סמואל מארסדן מ-"ESPN", הוא שלא רק שמסי לא רצה לחכות לברצלונה, אלא הוא גם לא רצה להיות הסיבה ששחקן מאלופת ספרד יצטרך להימכר או יתבקש להפחית בשכרו.

רומאנו צייץ כי "מסי רצה להיות בטוח ב-100% ולקבל מברצלונה ערבויות לכך שהיא תוכל לרשום אותו, אבל המועדון לא יכול לספק את זה. שני הצדדים עשו כל מה שהם יכולים עד הרגע האחרון, אבל זה היה תלוי ב'לה ליגה' והפייר פליי".

בינתיים אינטר מיאמי מנסה לבנות קבוצה אטרקטיבית סביב מסי, ולגרום לו להרגיש בנוח. על פי הדיווחים, מאמן ברצלונה לשעבר, חרארדו "טאטה" מרטינו הארגנטינאי, נמצא במשא ומתן מתקדם לחתימה במיאמי שמנסה לצרף שלושה חברים לשעבר של מסי בברצלונה, אשר נחשבים קרובים מאוד אליו ולמשפחתו: סרג'יו בוסקטס, ג'ורדי אלבה ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully