וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקמן וארנשואו המליצו. קלארק רוברטסון עובר מפורטסמות' לאשדוד

7.6.2023 / 10:48

במועדון מאוד מרוצים מצירופו הקרוב של הבלם הסקוטי, שהתייעץ עם שני האקסים של מכבי תל אביב. זו התחנה הראשונה שלו מחוץ לאי הבריטי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

במ.ס. אשדוד מרוצים מההחתמה הקרבה של קלארק רוברטסון, שייכנס לנעליים גדולות שהותיר ננאד צבטקוביץ'. הבלם הסקוטי בן ה-29 קיים אמש שיחת ועידה עם המאמן אלי לוי ושמע ממנו על תפיסת העולם של מ.ס. אשדוד ועל התכניות של המועדון לעונה הקרובה. רוברטסון ייצא בפעם הראשונה מהאי הבריטי אחרי ששיחק באברדין שם גדל, בלקפול, רות'רהאם בצ'מפיונשיפ וכעת מסיים חוזה בפורטסמות' מליגה 1 (הליגה השלישית), בשורותיה שימש כקפטן.

רוברטסון, שהיה במו"מ עם הפועל ירושלים לפני שנתיים, החליט בגיל 29 שהוא רוצה לצאת מהאי הבריטי ולשחק בליגה ובמדינה אחרת והיתה לו הצעה מהודו. מי ששיכנע את רוברטסון להגיע לישראל הם ניק בלקמן ורוברט ארנשואו, חבריו הטובים, ששיחקו כזכור במכבי תל אביב ועזבו את ישראל עם רושם טוב על המדינה ורמת הכדורגל כאן.

קלארק רוברטסון במדי פורטסמות'. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
היה מועמד גם לשתי העולות החדשות לליגת העל. רוברטסון/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

רוברטסון שיכול לשחק גם כמגן שמאלי היה מועמד גם למכבי פתח תקוה, בני סכנין והפועל פתח תקוה, אך כאמור סגר בסוף באשדוד וירוויח כ-150 אלף יורו לעונה. הוא יהיה הכדורגלן הסקוטי הראשון שמשחק בישראל אחרי שלא מעט ישראלים יצאו לשחק בסקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully