וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תגיש הצעה ראשונית על קיין, האברץ לא צפוי להצטרף

הבלאנקוס ינסו לשכנע את טוטנהאם למכור את החלוץ שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, בעוד מועמדותו של שחקן צ'לסי ירדה מהפרק. עסקת בלינגהאם תוכרז תוך שבוע?

כתבת ניב דברת על ווסטהאם לקראת גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

מסתערת על השוק האנגלי: ריאל מדריד עשויה להודיע בשבוע הקרוב על רכישתו של ג'וד בלינגהאם ומקווה להאיץ בימים הקרובים גם את אפשרות צירופו של הארי קיין.

הבלאנקוס נפרדו בימים האחרונים ממרקו אסנסיו, מריאנו דיאס, אדן הזאר ומעל הכל מקארים בנזמה שאמש (שלישי) השלים את מעברו לאל איתיחאד הסעודית בחוזה של כ-200 מיליון יורו לעונה, וכעת הם בעיצומו של מסע חימוש בניסיון להחזיר בעונה הבאה את האליפות וליגת האלופות. לפי התקשורת בספרד, לקראת השלמת רכישת בלינגהאם מדורטמונד, המטרה הבאה היא קיין שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה.

קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
ריאל מדריד מוותרת עליו, עושה רושם. האברץ/רויטרס

ב"מארקה" פורסם שבלינגהאם ונציגיו נצפו יוצאים מפגישה במשרדי הסוכנות שמייצגת אותו בלונדון וההערכה היא שהצדדים נמצאים בשלבים הסופיים לקראת מכירתו מדורטמונד לבירת ספרד עבור כ-100 מיליון יורו, לפני בונוסים ומשתנים שונים. בלינגהאם בימים אלו מחפש בית במדריד וכידוע דורטמונד וריאל מנהלות מו"מ זה תקופה ארוכה, כך שההערכה היא שהפגישה בלונדון הייתה במטרה לסגור קצוות אחרונים לפני שהעסקה נחתמת והופכת לרשמית אולי כבר בשבוע הקרוב.

עוד לטענת "מארקה", ריאל מדריד בחרה בהארי קיין בתור המחליף האידיאלי לבנזמה וצפויה להגיש הצעה ראשונית בגובה 80 מיליון יורו, בתקווה שבעלי טוטנהאם דניאל לוי יסכים למכור את החלוץ לקבוצה מחוץ לאנגליה. לוי מסרב בשלב זה לשחרר את קיין, על אף הידיעה שבעוד שנה הוא יוכל לעזוב ללא תמורה, אבל מקווים שהוא ישתכנע, גם בידיעה שמכירת החלוץ לריאל מדריד תמנע ממנו מעבר אפשרי ליונייטד שמתחרה עם טוטנהאם בליגה האנגלית.

מנגד, חלוץ נוסף מהפרמיירליג שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לריאל מדריד זהו קאי האברץ. באנגליה דווח שצ'לסי דורשת ממנו להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2025, אחרת היא תנסה למכור אותו כשלוש שנים אחרי שרכשה אותו תמורת 80 מיליון יורו, אבל דווקא אז בספרד פורסם שבכירים בריאל מדריד הבהירו כי הגרמני לא אחד המועמדים שלהם לחיזוק הקבוצה, בניגוד לקיין ולחוסלו מאספניול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully