וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדנבר עוד מאוכזבים מההפסד ויודעים מה "המפתח לניצחון" במשחק מספר 3

הנאגטס עוד מלקקים את הפצעים מהביתיות שעברה למיאמי, אך מביטים אל עבר המשחק הלילה (3:30). מאלון: "לא נשנה את השיטה שלנו", יוקיץ': "אסור לאפשר להם לקבל חופש כזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

משחק מספר 3 בסדרת גמר הפלייאוף של ה-NBA ייצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי, 3:30) לאחר שמיאמי העברה את הביתיות אליה עם ניצחון 108:111 על דנבר במשחק השני של הסדרה בדרך לאזן ל-1:1.

מייקל מאלון, מאמן הנאגטס, יודע שיהיה קרב קשה מול היריבה שמולם: "אנחנו רוצים לשחק בצורה מהירה את הכדורסל שלנו ששיחקנו כל העונה, אבל הם משחקים לאט. אנחנו לא עומדים לשנות או לעצור את השיטה שלנו".

ניקולה יוקיץ', MVP סדרת גמר המערב והכוכב של דנבר אמר לקראת משחק מספר 3: "אנחנו לא יכולים להמשיך לאפשר להם את הרגעים האלה במשחק שהם מקבלים יותר מדי חופש לפעול הגנתית והתקפית. זה יהיה המפתח שלנו לניצחון".

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
זה לא יעבוד שוב לבד. יוקיץ'/רויטרס

מייקל פורטר ג'וניור שנכנס לעניינים, הביע אכזבה לאור ההפסד במשחק השני: "אנחנו מודעים לעובדה שפספסנו הזדמנות גדולה במשחק השני בסדרה. מיאמי כרגע יודעת לחפות על חסרונות שיש לה, הם מתקשרים מצוין ואנחנו עשינו את ההפך ולא הצלחנו לנצח. יש להם אווירה ביתית וקהל שידחוף אותם, נצטרך לדעת להתגבר גם על זה".

קנטביוס קולדוול פופ סיכם את חבריו לקראת המשחק השלישי: "שיחקנו איום ונורא במשחק הקודם, אנחנו מגיעים לנצח את שני המשחקים במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully