וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: הארי קיין מתקרב לריאל מדריד, סוארס יתאחד עם מסי?

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 22:24

הבלאנקוס יציעו לטוטנהאם 80 מיליון יורו עבור כוכב נבחרת אנגליה, אינטר מיאמי מתכננת הצעה לחלוץ הוותיק של גרמיו, גם מחרז וקאנטה בדרך לסעודיה

קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

העברות

* בורוסיה דורטמונד הודיעה רשמית: ג'וד בלינגהאם עובר לריאל מדריד. לידיעה המלאה

שמועות

* רפאל גריירו, הקיצוני השמאלי הנהדר ששוחרר מבורוסיה דורטמונד, עובר ליריבה הגדולה באיירן מינכן. גריירו סיכם בשורות הבווארים עד קיץ 2026.

* דיווח באנגליה: ריאל מדריד רוצה לסגור את העברתו של הארי קיין מטוטנהאם כבר החודש. הבלאנקוס יציעו לתרנגולים 80 מיליון פלוס 20 מיליון יורו בונוסים.

* עוד כוכב בדרך לסעודיה? לפי הדיווחים האחרונים ריאד מחרז כוכבה האלג'יראי של מנצ'סטר סיטי סגר את תנאיו בשורות אל אהלי הסעודית וירוויח בשורותיה כ-30 מיליון יורו לעונה.

* האם לואיס סוארס יתאחד שוב עם חברו הטוב ליאו מסי? על פי הדיווחים האחרונים אינטר מיאמי מתכננת להגיש הצעה לגרמיו עבור החלוץ האורוגוואי, שכיכב יחד עם מסי בברצלונה ונחשב לחברו הטוב. סוארס הוליך את אתלטיקו מדריד לאליפות בעונה הראשונה שלו במדי הקולצ'ונרוס והספיק לשחק גם בנסיונאל האורוגוואית.

לואיס סוארס גרמיו. רויטרס
יתאחד עם מסי בארה"ב? לואיס סוארס/רויטרס

* לפי פבריציו רומאנו, אנגולו קאנטה עבר בדיקות רפואיות וסגר באל-איתיחאד לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, תמורת שכר עונתי של 100 מיליון יורו.

* באיירן מינכן תאשר לבנז'מן פבאר לעזוב בקיץ, כל עוד תקבל עליו הצעה של 30 מיליון יורו או יותר. ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות.

* לאחר שזכה באליפות עם גלאטסראיי, מבוקש כעת מאורו איקרדי ברומא. החלוץ בן ה-30 עדיין שייך לפריז סן ז'רמן, אך בין המועדונים קיימת מערכת יחסים טובה ואלופת צרפת עשויה להשאילו לג'אלורוסי.

* באנגליה נחשף שליברפול תשלם 35 מיליון ליש"ט "בלבד" עבור אלכסיס מקאליסטר, הקשר הארגנטינאי שבחוזהו בברייטון היה סעיף שחרור. אלוף העולם הארגנטינאי עבר בדיקות רפואיות ויחתום עד 2028.

* בתקשורת הצרפתית טוענים: צ'לסי פתחה בשיחות עם פריז סן ז'רמן לגבי צירופו של ניימאר, והפכה לפייבוריטית להחתימו בקיץ הקרוב.

* לפי "ספורט", ברצלונה תנסה להנחית את ז'ואאו קאנסלו כמושאל בקיץ הקרוב ואז, בעונה הבאה, תנסה לצרף מגן ימני חדש - ואנדרסון ממונאקו.

* פרנק קסייה יעזוב את ברצלונה, כך לפי "אס". הקשר כבר שוחח עם צ'אבי וסיכם על עזיבתו, הקטלאנים דורשים 35 מיליון יורו עבורו. ליברפול, אינטר וטוטנהאם מביעות עניין.

* פנרבחצ'ה וגלאטסראיי גיששו בסביבתו של אדן הזאר, ששוקל האם להמשיך לשחק כדורגל אחרי עזיבתו את ריאל מדריד.

* באיטליה מדווחים שווילפריד זאהה עשוי להצטרף לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו. לפי הדיווח של רודי גאלטי, שחקן ההתקפה של קריסטל פאלאס כבר סיכם את תנאיו במועדון הסעודי בהעברה נוצצת נוספת לליגה הסעודית.

* לא רק זאהה, גם יאגו אספאס עשוי לעבור לליגה הסעודית. החלוץ הספרדי הוותיק של סלטה ויגו קיבל הצעה בסך 10 מיליון יורו לעונה, כאשר זהות הקבוצה עדיין לא התבהרה.

* ניקולס אוטמנדי שהחליט לא להאריך חוזה בבנפיקה ועזב את האלופה הפורטוגלית מבוקש באינטר, יובנטוס ואל סעד מהליגה הסעודית. הבלם הארגנטינאי בן ה-35 הצהיר כבר העונה שהחלום שלו הוא לשוב לארגנטינה ולפרוש במדי ריבר פלייט.

* באנגליה מדווחים שארסנל הגיעה לסיכום עם ריס נלסון על הארכת חוזהו במועדון עד 2027. עוד שחקן שצפוי להמשיך אצל התותחנים ולהאריך חוזה הוא וויליאם סאליבה שפרץ העונה בהרכב תחת מיקל ארטטה.

* ברהים דיאס שישוב בקיץ הקרוב מהשאלות לריאל מדריד יאריך את חוזהו אצל הבלאנקוס עד 2027, כך על פי דיווחים בספרד.

* ה'דיילי מייל' מדווחים שטוטנהאם מעוניינת בשירותיו של הארי מגווייר. הבלם היקר בהיסטוריה עשוי לעבור לצפון לונדון על מנת לקבל יותר דקות משחק, כשהעונה ליסנדרו מרטינס ורפאל וראן תפסו את מקומו ב-11 של אריק טן האח.

גברי וייגה שחקן סלטה ויגו. Octavio Passos, GettyImages
מבוקש אצל הגדולות. וייגה/GettyImages, Octavio Passos

* פריז סן ז'רמן יצרה קשר עם מרכוס תוראם, כך לפי ה"לאקיפ הצרפתי". שחקן הנבחרת הפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו במנשנגלדבאך, כך שהפריזאים לא יצטרכו לשלם דמי העברה. קיליאן אמבפה פעל לשכנע אותו להגיע, ותוראם עצמו מעוניין בפרויקט שנבנה בעיר האורות.

* מרוץ מרובע על גברי וייגה? לפי 'הגרדיאן' הקשר הספרדי של סלטה ויגו מבוקש אצל צ'לסי, ליברפול, ברצלונה וריאל מדריד, כשסעיף השחרור הנמוך שלו (40 מיליון יורו) לא יקשה על אף אחת מהארבע.

* דין הנדרסון צפוי להישאר בנוטינגהאם פורסט באופן קבוע, כך על פי דיווחים באנגליה. השוער האנגלי ששייך למנצ'סטר יונייטד והושאל לפורסט בעונה החולפת, יצטרף באופן רשמי בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully