וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר החמיא לאדבאיו: "הוא הסיבה שנזכה באליפות"

הכוכב של מיאמי התראיין לפני משחק מספר 3 בסדרת גמר פלייאוף ה-NBA מול דנבר: "מגיע לנו להיות כאן". ספולסטרה: "טיילר הירו עדיין לא כשיר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

משחק מספר 3 בסדרת גמר הפלייאוף של ה-NBA בין מיאמי לדנבר יתקיים בין רביעי לחמישי בלילה (3:30) כשהסדרה נמצאת כרגע בשוויון 1:1 אחרי שההיט גנבו את הביתיות במשחק השני עם ניצחון 108:111.

הקבוצה מהחוף המזרחי קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק השלישי בסדרה, כשאריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, התייחס להגנה של הקבוצה שלו על ניקולה יוקיץ' ועל היכולת של שחקניו עד כה בסדרה: "אנחנו יודעים מי סגל השחקנים שלנו. אני חושב שאנחנו מצפים מרמה כזאת של הגנה בגמר הפלייאוף. נצטרך להמשיך להיות ארגסיביים ולפעול לפי כל מהלך ולהתאים את עצמנו תוך כדי המשחק. יש לדנבר הגנה נהדרת. טיילר הירו? אנחנו לוקחים את זה יום יום. תהליך החזרה שלו ממשיך, הוא עדיין לא כשיר".

טיילר הירו, שחקן מיאמי היט. Stacy Revere, GettyImages
עדיין לא חוזר. הירו/GettyImages, Stacy Revere

ג'ימי באטלר, כוכב ההיט ו-MVP סדרת גמר המזרח, החמיא לחבריו ואמר: "באם אדבאיו משחק מדהים, בכל הפלייאוף וספציפית בסדרה הזאת. הוא משחק עם המון אנרגיה ואני מכבד אותו על זה. אנחנו צריכים אותו, הוא היה שם עבורנו לכל העונה והוא הסיבה שאנחנו עומדים לזכות באליפות".

באטלר הוסיף: "אני כל כך שמח בשביל העיר והארגון הזה. מגיע להם ולנו להיות בגמר הפלייאוף. כל מה ששחקנים בקבוצה שלנו עושים זה רק כדי לנצח. לא מעניין אותנו העבר וכרגע גם לא העתיד. מה שמיוחד בסגל הזה הוא שאנחנו מסתכלים על מה קורה כאן ועכשיו. זה ארגון שדוגל בניצחונות ולא אנוכי. אני חושב שעד עכשיו עשיתי עבודה טובה, אני לא מסתכל על הסטטיסטיקות. לשמור על ג'מאל מארי? אני לא קלעי, אני לוחץ על שחקנים ועושה הגנה בשביל לנצח, לא בשביל להשיג נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מיאמי היט ג'ימי באטלר, באם אדבאיו. Elsa, GettyImages
"באם משחק מדהים בכל הפלייאוף". באטלר ואדבאיו/GettyImages, Elsa

המשך סדרת גמר פלייאוף ה-NBA

משחק מספר 3: מיאמי - דנבר (8.6, 3:30)
משחק מספר 4: מיאמי - דנבר (10.6, 3:30)
משחק מספר 5: דנבר - מיאמי (13.6, 3:30)

אם יהיה צורך:

משחק מספר 6: מיאמי - דנבר (16.6, 3:30)
משחק מספר 7: דנבר - מיאמי (19.6, 3:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully