וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אליפות ביום שישי: הפועל אשדוד איזנה ל-2:2 את סדרת הגמר-יד

האלופה ניצחה בביתה 24:28 וחזרה מפיגור 2:0 בסדרה, לקראת קרב מכריע אותו תארח מכבי ראשון לציון. ורקיץ' הצטיין בשער

מחוץ לקווים, 6.6/מערכת וואלה!

מעולם לא הייתה קבוצה שהצליחה לחזור מפיגור 2:0 בגמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד. האם הפועל אשדוד תהיה הראשונה? האלופה המכהנת נקלעה לבור עמוק אחרי שני המשחקים הראשונים בסדרה מול מכבי ראשון לציון, אבל אחרי ניצחון החוץ במשחק מספר 3 השיגה הערב (שלישי) 24:28 באולמה הביתי במקיף ט' וכפתה משחק חמישי ומכריע על התואר ביום שישי בבית מכבי.

הצהובים כבר הפסידו העונה בגמר הגביע ובגמר גביע איגוד השופטים, ועשויים להתגלות כלוזרים הגודלים אם יפשלו גם במשחק האחרון. הם פספסו הזדמנות להכריע לעיני הקהל הביתי ביום שישי וזאת למרות דקות סיום בהן היריבה נותרה עם שני שחקני שדה בלבד, והפעם כבר ביצעו מהפך בחוץ ותוך זמן קצר שמטו אותו ולא הצליחו לחזור שוב.

אשדוד הראתה הרבה אופי ובעיקר נהנתה מיום אדיר של השוער סבטיסלב ורקיץ', שהצליח לתסכל בשלבים רבים את ההתקפה הצהובה וקינח עם שער ממגרש שלם במחצית השנייה. אם תמשיך במומנטום, בעוד שלושה ימים היא תשלים קאמבק אדיר שכמותו לא היה בכדוריד הישראלי ותחגוג דאבל שני ברציפות.

נדב ניזרי שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מכבי ראשון לציון תתגלה כלוזרית הגדולה? נדב ניזרי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מהלך המשחק

מכבי ראשון לציון פתחה טוב יותר והובילה 1:4, אבל עמית סטלמן צימק מהפינה ובהמשך גם השלים מהפך בפנדל ל-5:6. איתי סוויסה עשה 6:8 ואשדוד הידקה את ההגנה בהנהגתו של השוער סבסטיסלב ורקיץ', בדרך להגדלת היתרון ל-8:12. הצהובים אמנם התקשו בהתקפה, אבל הצליחו בכל זאת להקטין את התוצאה ולרדת להפסקה בפיגור 15:13 בלבד.

יתרון שני השערים של אשדוד נשמר בפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה השישית שלה הורחק ריסטו וויאצ'יץ' בכרטיס אדום. אור פרקש ואלכסנדר באביץ' כבשו למארחת למרות החיסרון המספרי והשוער ורקיץ' המשיך להצטיין, אך מול ירמי סידי היה לו קשה יותר כשהכוכב האורח סיפק צמד מהיר והוביל את קבוצתו למהפך עם 18:19.

דווקא אז, כשנראה שהשליטה עוברת אליה, מכבי ראשון לציון טעתה בהתקפה ונענשה מן העבר השני, כולל שער ממגרש שלם של השוער ורקיץ' שהעלה את אשדוד ל-19:21. סידי סיפק צ'יפ מבריק ועוד אסיסט ואז חטף כדור ויכול היה להשוות, אבל ורקיץ' עצר אותו ומנגד אשדוד הענישה במתפרצת ובהמשך סוויסה בשער קשה הגדיל ל-22:25 ולמעשה שבר את רוחם של הצהובים. 24:28 לאשדוד בסיום שמשמעותו: משחק מכריע על האליפות בעוד שלושה ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סבטיסלב ורקיץ' שוער הפועל אשדוד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חומה בשער. סבטיסלב ורקיץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו להפועל אשדוד: אלכסנדר באביץ' 9, עמית סטלמן (4 פנדלים) ו-ווק מילנקוביץ' 5 כל אחד, איתי סוויסה 4, אור פרקש 2, עמרי קושמרו, אופיר כהן וסבטיסלב ורקיץ' 1 כל אחד. ורקיץ' תרם בשער 17 עצירות מ-41 זריקות (41%!).

כבשו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 8, נדב ניזרי 6, איבן קראצ'יץ' 3, פאבל אטמן, גאפר חדזיומרוביץ' וגיא גרא 2 כל אחד, צח מלול 1. גרדימיר צ'נבסקי סיפק 12 עצירות מ-39 זריקות (31%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully