וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: הפועל אשדוד צימקה ל-2:1 נגד מכבי ראשל"צ בסדרת הגמר

האלופה בכדוריד ניצחה בחוץ 33:35 דרמטי וכפתה משחק רביעי, שייערך ביום שלישי. ירמי סידי הבקיע 14 שערים, אבל לא מנע הפסד במה שיכול היה להיות משחק האליפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

מכבי ראשון לציון ידעה שניצחון היום (שישי) ב"בית מכבי" הביתי ישיב אליה את האליפות כעבור שנתיים ויאפשר לה לחגוג את הצלחת ה-17 בתולדותיה, אבל לאלופה המכהנת הפועל אשדוד היו תכניות משלה. דווקא במשחק חוץ כשהכל כבר מוכן להענקת צלחת האליפות, האדומים-שחורים ניצחו 33:35 וכפו משחק רביעי שייערך באולמם הביתי בשבוע הבא.

אחרי מחצית ראשונה צמודה מאוד (15:15), ברבע השעה האחרונה הכל הלך לטובת אשדוד שהצליחה לקראת הסיום לעלות אף ליתרון של חמישה שערים. חסרון מספרי די גדול על הפרקט הוביל לכך שהמארחת צמצמה לקראת הסיום, אבל זה לא הספיק למרות 14 שערים של ירמי סידי.

מכבי ראשון לציון נגד הפועל אשדוד בסדרת הגמר. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מכבי ראשון לציון נגד הפועל אשדוד בסדרת הגמר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אם הפועל אשדוד תצליח להשוות את הסדרה ל-2:2 ביום שלישי, היא תעשה צעד ענק לא רק אל עבר זכייה נוספת באליפות, אלא תעשה היסטוריה בתור הראשונה בישראל ששבה מפיגור כפול. מאמנה אנדראה ווקייביץ' אמר בסיום: "אני עייף מאוד, הרבה יותר מנטאלית מאשר פיזית. הגענו למשחק הזה בידיעה שלא מגיע לנו להפסיד 3:0 בסדרה. הכרטיס האדום? הכל בסדר, זה לא היה בעיה. לא הבנתי את ההרחקות לשתי דקות בסיום. האדום היה בסדר. אני אוהב את ג'ו ומכבד את מכבי ראשל"צ. זה לא נורא כשמפסידים, אבל צריך קצת כבוד עצמי, צריך להילחם".

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "צריך לקחת בפרופורציות הכל. היו קצת עצבים, אבל יאללה היסטוריה. זה נפל בדברים הקטנים, עצירת שוער פה ושם, הם לקחו אותנו בדברים הקטנים. השחקנים שלי נותנים 100% ואני לא יכול לבקש יותר, הם מדהימים אותי כל פעם מחדש. למרות שיש קצת עצבים ולא ישנים טוב בלילה, אבל זה הספורט שאנחנו אוהבים. צריך להכין את כולם מנטאלית, אני חושב שהיינו קצת פחות טובים ביחס למשחקים שניצחנו, אבל זה טבעי וכל עוד ניתן לב ונשמה אני רגוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מכבי ראשון לציון נגד הפועל אשדוד בסדרת הגמר. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מכבי ראשון לציון נגד הפועל אשדוד בסדרת הגמר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

סטטיסטיקה

כבשו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 14 (מ-16!), איוון קראצ'יץ' 5, פאבל אטמן 4, נדב ניזרי, גיא גרא וגאפר חדזיומרוביץ' 3 כ"א, צח מלול 1. גרדימיר צ'נבסקי תרם 7 עצירות מ-34 זריקות (21%), טל אליוכין 1 מ-7
(14%).

כבשו להפועל אשדוד: ריסטו וויאצ'יץ' 9 (מ-11), ניבו לוי 7 (מ-8), אלכסנדר באביץ' ואור פרקש 6 כ"א, עמית סטלמן 2, עמרי קושמרו, עומר גרא, לו אקסברוד, איתי סוויסה וסבטיסלב וורקיץ' (ממגרש שלם) 1 כ"א. השוער וורקיץ' סיפק 9 עצירות מ-38 זריקות (24%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully