וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור גורן נגד מכבי תל אביב: "בימים שלנו היא קנתה שופטים"

כדורסלן העבר האשים בפוסט בפייסבוק: "היום המצב פי מיליון יותר טוב. פעם מכבי עשתה כל דבר לא חוקי שאפשר על מנת לנצח"

מחוץ לקווים: אהרל'ה ויסברג על סערת הכרטיסים בגמר הפלייאוף בכדורסל/מערכת וואלה!

בצל העימות הסוער בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בנוגע לחלוקת הכרטיסים לפני המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף, שחקן העבר אור גורן תקף היום (שלישי) את הצהובים בפוסט בפייסבוק.

"כל המזדעזעים מההתנהגות של מכבי תל אביב לפני הדרבי והזלזול שלהם בחוקי המנהלת, חחחחחח, אתם מה זה מצחיקים אותי", כתב גורן. "מה שקורה היום בציבור, במדיה ואפילו במנהלת ובאיגוד הכדורסל הוא פי מאה, בעצם פי אלף, והאמת פי מיליון יותר טוב לעומת מה שהיה לפני 40 שנה כשמכבי תל אביב הייתה קבוצה עם מדינה".

גורן המשיך: "דורות של ילדים גדלו במדינת ישראל שטופי מוח ומעריצי מכבי תל אביב, שעשתה כמעט כל דבר לא חוקי שאפשר על מנת לנצח. קניית שופטים, משקיפים, מאמנים, רבנים, שוטרים, ועדות משמעת ועוד ועוד. לנצח את מכבי תל אביב היה בלתי אפשרי באותה תקופה והאווירה הציבורית והיחס כנגד מי שבכלל העז וניסה (ומדי פעם הצליח) לנצח את מכבי תל אביב היה כאל גדול שונאי ישראל. מי שמתפלא היום, זה רק בגלל שדברים מתחילים קצת לצאת".

הפוסט של כדורסלן העבר אור גורן נגד מכבי תל אביב. הפייסבוק של אור גורן, צילום מסך
הפוסט של כדורסלן העבר אור גורן נגד מכבי תל אביב/צילום מסך, הפייסבוק של אור גורן

גורן בן ה-66 ממוקם חמישי בטבלת קלעי כל הזמנים של ליגת העל בכדורסל, כשלפניו רק דורון ג'מצי, מיקי ברקוביץ', עופר אשד ובועז ינאי. הוא הוביל את הפועל גבת/יגור לזכייה בגביע המדינה ב-1975/76, אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב בשמינית הגמר וגברה על הפועל בגמר, כשזו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה קבוצה מחוץ לתל אביב זוכה בתואר כלשהו. בהמשך שיחק גם בהפועל ומכבי רמת גן, אליצור נתניה, הפועל גליל עליון, אליצור רמלה, בית"ר תל אביב ומכבי חדרה, ובמהלך השנים רשם 77 הופעות במדי נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully