וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה בהפועל תל אביב: אלטמן עבר בדיקות רפואיות

6.6.2023 / 21:50

במועדון ימתינו לתוצאות לפני שהקשר יחתום, בלרנקה טוענים כי עדיין אין הסכם. דיווח: המגן הקפריסאי קוסטאס פילאס מועמד

מחוץ לקווים - 6.6: לירון שרון על שוק ההעברות המתחמם/מערכת וואלה!

זה מתקרב. הקשר עומרי אלטמן עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות לקראת חתימה בהפועל תל אביב, כאשר במועדון ימתינו לתוצאות הבדיקה לפני שייחתם ההסכם.

מה שמוזר הוא שבלרנקה טוענים הערב כי עדיין לא נחתם הסכם בינם לבין הפועל תל אביב לגבי העברת השחקן תמורת כ-350 אלף יורו וכי בשיחות האחרונות היו פערים קטנים, אך מעריכים שהבדיקות הרפואיות הם ראייה לכך שהאדומים ישלמו את מלוא הסכום אותו דרשו.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
חוזר לאדום. עומרי אלטמן/ברני ארדוב

אחרי מינוי המאמן מייקל ולקאניס והחתמת חוסה רודריגס, הפועל תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק זר ועל פי דיווח בקפריסין מעוניינת בשחקן ההגנה קוסטאס פילאס מהאלופה אריס לימסול. פרט לאדומים, גם סטנדרד ליאז' הבלגית מעוניינת במגן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל הירוקים מלימסול.

פילאס בן ה-24 עבר בכל הנבחרות הצעירות של קפריסין ומגיל 16 היה באקדמיה של ארסנל האנגלית, לפני שחזר למולדתו. הוא שיחק באנורתוזיס פמגוסטה ואתניקוס, לפני שנרכש בקיץ שעבר על ידי אריס ב-40 אלף יורו. את העונה החולפת החל על הספסל, אבל בהמשך רשם 20 הופעות בליגה - מרביתן כמגן שמאלי ואחת כימני - ובישל פעמיים. הוא יכול לשמש גם כבלם והיה שותף לאליפות ההיסטורית של אריס, כשבסיום העונה נכלל בנבחרת המצטיינים של הליגה.

עוד בוואלה!

עוזר ושב: ההימור המפתיע של הפועל תל אביב על מייקל ולקאניס

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

כזכור, האדומים צירפו כבר את המגן השמאלי אביב סלם ומימשו את האופציה על יהב גורפינקל ששיחק בעמדה הזו ברוב שלבי העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully