וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

2.6.2023 / 18:48

הקשר הספרדי חוזר לליגת העל, אחרי ששיחק במכבי תל אביב וזכה בשתי אליפויות עם מכבי חיפה. מיעט לשחק העונה באוניון סן ז'ילואז הבלגית: "שחקן מוכח שמתחבר לרוח החדשה שאנחנו בונים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

אחרי שנה קשה מאוד וקרבות הישרדות, בהפועל תל אביב נחושים לבנות קבוצה שבעונה הבא תילחם בחלק העליון של הטבלה. צעד אחד בדרך לשם עשתה היום (שישי) כשהחתימה שחקן בעל ניסיון במאבקי הצמרת בליגת העל - חוסה רודריגס. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, איתה זכה בשתי אליפויות, חתם על חוזה לשנתיים ויצטרף לסגל האדום.

הקשר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ובהמשך שיחק גם בדפורטיבו לה קורוניה, גלאטסראיי, מיינץ ומלאגה. בעונת 2017/18 שיחק במדי היריבה העירונית במכבי תל אביב, ולאחר סיבוב נוסף בספרד שב ארצה בשנת 2020 וחתם במכבי חיפה.

הספרדי שיחק שנתיים תחת ברק בכר בכרמל, והיה שותף לשתי האליפויות הראשונות של הקבוצה מזה עשור. בקיץ שעבר נפרד רודריגס מחיפה ועבר לאוניון סן ז'ילואז הבלגית, אך הוא מיעט לקבל דקות וערך 13 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה שתוכל בסוף השבוע הקרוב לזכות באליפות.

חוסה רודריגס, אוניון סן ז'ילואז. LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP, GettyImages
היה צהוב וירוק, כעת ילבש אדום. חוסה רודריגס/GettyImages, LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP

עוד בהפועל תל אביב

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, בירך על ההחתמה: "חוסה שחקן מוכח, שמתחבר לרוח החדשה שאנחנו בונים במועדון. הוא מכיר את הפועל תל אביב ונרגש מאוד לקראת המטרות העומדות בפנינו העונה. אנחנו מאמינים בו ושמחים שהוא מצטרף אלינו".

רודריגס הוא הרכש השני של האדומים לקראת העונה הבאה, אחרי המגן אביב סלם שהגיע מבני יהודה. בנוסף אליהם, האדומים מימשו את האופציות בחוזים על דן איינבינדר, אלן אוז'בולט ויהב גורפינקל וגם החתימו את אמיליוס זובאס לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully