וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של הפועל תל אביב: מייקל ולקאניס מונה למאמן

4.6.2023 / 10:00

האדומים הפתיעו עם מינויו של המאמן היווני-אוסטרלי ששימש בעבר כעוזר מאמן נבחרת יוון: "נחזיר את המועדון למקומו הראוי". חן סול: "ייתן דגש על פיתוח צעירים"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפתעה בהפועל תל אביב: האדומים הודיעו הבוקר (ראשון) על מינויו של מייקל ולקאניס היווני-אוסטרלי למאמן הקבוצה לעונה הקרובה. ולקאניס בן ה-48 אימן לאחרונה באקדמיה בקטאר הנודעת בפיתוח צעירים. הוא קיבל חוזה לעונה אחת, וינסה להצעיד את האדומים להישגים משופרים בשנה הראשונה שלהם בבעלות האחים מינצברג. על מועמדותו של ולקאניס לתפקיד פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

ולקאניס יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים במשחק הראווה מול לגאנס ב-15 ביולי, בו יציין המועדון 100 שנים להיווסדו.

המאמן האוסטרלי מייקל ולקאניס. Perry van de Leuvert/BSR Agency, GettyImages
רקורד מסקרן. ולקאניס/GettyImages, Perry van de Leuvert/BSR Agency

ולקאניס אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לקראת ההזדמנות שניתנה בפניי להיות המאמן של הפועל תל אביב, לנהל את אחד מהמועדונים המצליחים ביותר בישראל המחזיק בהיסטוריה כה מפוארת. תפקיד זה יהווה אתגר נהדר והזדמנות מרגשת בשבילי, כזו שאני מצפה לה. אני מבטיח שהצוות שלי ואני ניתן הכול על מנת לעזור לשחקנים להיות הגרסה הכי טובה של עצמם. בעזרת עבודה קשה ומשותפת אנו נייצר רגעים מיוחדים ונחזיר את המועדון למקומו הראוי".

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול: "כבר מהשיחה הראשונה, מייקל הראה רצון ונכונות להגיע לפרויקט החדש שלנו בהפועל. אני מאמין שמייקל יביא עמו את יכולותיו המקצועיות וניסיונו, תוך מתן דגש על פיתוח צעירים. מייקל יחדיר בקבוצה אנרגיות ומוטיבציה, בדרך לעמידה במטרות שהצבנו העונה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד החדש. ברוך הבא למשפחת הפועל תל אביב".

ולקאניס בן ה-48 שימש בעונה שעברה כמאמן זמני אופן הבלגית ובעבר גם עמד על הקווים של מלבורן סיטי לתקופה קצרה. את רוב הקריירה העביר כעוזר מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully