וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכבי חיפה: "אנחנו עושים מאמצים לבצע החתמות משמעותיות"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 14:06

איציק עובדיה דיבר באירוע השקת שיתוף הפעולה עם אדידס: "תהיה קבוצה חזקה וטובה בעונה הבאה, אנחנו רעבים. זה הזמן לעבודה קשה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה ואדידס התחדש, והבוקר (שלישי) נערך באצטדיון סמי עופר אירוע השקה חגיגי. האלופה תלבש מדי אדידס רשמיים בארבע השנים הקרובות. לשני המותגים היסטוריה משותפת: המותג בעל שלושת הפסים היה חלק מעונת האליפות הראשונה של המועדון מהכרמל (1983/84) ובין השנים 1984-1991 הלביש באופן רשמי את הירוקים, באחת מתקופות הזוהר של המועדון, במהלכה זכה בשתי אליפויות המדינה ובדאבל. "זה מעמד מחייב מבחינת המועדון", אמר המנכ"ל איציק עובדיה. "יש לנו עדיין הרבה מה להשיג, השאיפות והציפיות לא השתנו - להיפך, הם גדלו אחרי החיבור הזה. אני מניח שזה ישפיע גם על מכירת החולצות".

המנכ"ל נשאל על השינויים הצפויים בקבוצה העונה ואמר: "כשיהיה מה להודיע נודיע, אני יכול להבטיח שאנחנו פועלים כל הזמן, לפעמים אל תוך הלילה, בשעות לא שעות, כדי שהקבוצה שלנו תמשיך להיות חזקה כמו שהיתה בשנים האחרונות, עם אותם מטרות ויעדים. זה הזמן לעבודה קשה. אני מבטיח שנעמיד קבוצה חזקה וטובה. אנחנו עושים מאמצים לבצע החתמות משמעותיות. תהיה פה קבוצה טובה, כולנו עובדים קשה מאוד בשביל זה. אנחנו רוצים אליפות רביעית ברציפות, אנחנו רעבים, לא השתנה שום דבר".

איציק עובדיה, מנכ"ל מכבי חיפה. שלומי גבאי
אופטימי. עובדיה/שלומי גבאי

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

על ההצלחה של נבחרת ישראל עד גיל 20, ובה יש למכבי חיפה מספר נציגים, אמר עובדיה: "אני מלא בגאווה, המועדון שלנו יכול להיות מלא בגאווה. יש פה שחקנים מוכשרים בצורה יוצאת דופן, יש לנו שחקנים שעושים דברים נפלאים בארגנטינה, אנחנו שמחים בהצלחה של כולם. נשמח מאוד לראות אותם משתלבים בקבוצה הבוגרת, הרף מאוד גבוה אבל יש פה חבר'ה שמסוגלים לעשות את זה".

את מכבי חיפה ליוו עורכי הדין עופר בן אסא, אור רוטר הפילוני ואורי רוס מפירמת עוה"ד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully