וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נוסבאום מונה למאמן הנוער של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 14:15

נוסבאום חתם לשנתיים, ויחליף בתפקיד את מסאי דגו: "שמח להצטרף למחלקת הנוער המובילה בישראל, מצפה להמשיך לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) שעמיר נוסבאום יהיה המאמן של קבוצת הנוער של המועדון, וחתם לשנתיים. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "שמח להצטרף למועדון גדול עם מחלקת הנוער המובילה בישראל". נוסבאום, 43, יחליף בתפקיד את מסאי דגו, שכידוע מונה לתפקיד המאמן של הקבוצה הבוגרת במקום ברק בכר.

נוסבאום פרש ממשחק בשנת 2016. הוא החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע. בהמשך שימש כמאמן קבוצות הבוגרים של הפועל פתח תקוה, בית"ר תל אביב/בת ים, עירוני קריית שמונה, מ.ס כפר קאסם והפועל ראשון לציון.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
פביאן: "להביא מאמן בסדר גודל של עמיר, שאימן בליגת העל ובליגה הלאומית, יעשה טוב מאוד לקבוצת הנוער"/אודי ציטיאט

נוסבאום אמר לאתר הרשמי: "שמח להצטרף למועדון גדול עם מחלקת הנוער המובילה בישראל. מצפה לנו עבודה רבה ומשימות מאתגרות, להמשיך לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת, יחד עם השגת תארים והשתתפות בליגת האלופות. מצפה כבר להתחיל לעבוד".

מנהל מחלקת הנוער, עופר פביאן, הוסיף: "אני שמח מאוד. נפגשתי עם עמיר, מכיר את העבודה שלו בקבוצות הקודמות ומאוד התרשמתי מהדרך שלו, הפילוסופיה שלו ושילוב הצעירים. להביא מאמן בסדר גודל של עמיר, שאימן בליגת העל ובליגה הלאומית, יעשה טוב מאוד לקבוצת הנוער בפרט ולמחלקה בכלל. אין לי ספק שתהיה לנו הצלחה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully