וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה הונף, אנצ'לוטי: "העזיבה שלו הפתיעה אותנו"

ריאל מדריד נפרדה מהצרפתי שהבקיע במשחקו האחרון, המאמן הודה: "הוא בישר לנו על כך הבוקר. נהיה חייבים להחתים שחקני התקפה עכשיו". קורטואה שיבח: "חבל שהוא עוזב, אבל מבינים אותו". סבאיוס קרוב להארכת חוזה, אנצ'לוטי מאמין שהוא ונאצ'ו יישארו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

ריאל מדריד חתמה הערב (ראשון) את עונת 2022/23 עם 1:1 בלבד מול אתלטיק בילבאו, אך בכל זאת סיימה כסגניתה של ברצלונה אחרי שאתלטיקו מדריד ספגה 2:2 מול ויאריאל בתוספת הזמן של המשחק המקביל. אך עם כל הכבוד למאבקי הסגנות, המשחק בברנבאו נועד הערב בעיקר כדי להיפרד מהשחקנים העוזבים - ובראשם קארים בנזמה.

היום הוטלה הפצצה עם ההודעה על עזיבת הצרפתי אחרי 14 עונות, יממה לאחר שנפרדו הבלאנקוס גם ממרקו אסנסיו, אדן הזאר ומריאנו דיאס. הפנדל של בנזמה שאיזן את התוצאה בדקה ה-72 היה גם שערו ה-354 והאחרון במדים הלבנים, כאשר רק כריסטיאנו רונאלדו מעליו עם 450. שתי דקות לאחר הפנדל הוחלף בנזמה, וכל הברנבאו קם על רגליו.

שחקני ריאל מדריד מניפים את קארים בנזמה. רויטרס
חולקים כבוד. שחקני ריאל מדריד מניפים את בנזמה/רויטרס
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם בנו. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
פרידה מברנבאו. בנזמה עם בנו/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

בסיום המשחק הניפו שחקני ריאל מדריד את בנזמה באוויר, והם עשו זאת גם לשלושת השחקנים האחרים שנפרדים מהמועדון עם סיום החוזה שלהם. טיבו קורטואה, שעצר פנדל של מיקל וסגה בדקה העשירית, חלק כבוד לשותפו בחמש העונות האחרונות: "היה לי לכבוד לשחק עם בנזמה כי הוא אגדה, אחד הגדולים בהיסטוריה של ריאל מדריד. חבל לנו שהוא עוזב, אבל אנחנו מבינים אותו כי יש לו את הזכות להחליט על עתידו".

קרלו אנצ'לוטי התייחס לעזיבה של בנזמה ואמר: "העזיבה שלו הפתיעה אותנו. הוא בישר לנו על כך הבוקר. מה שבנזמה עשה במועדון זה אגדי ובלתי נשכח, זה יישאר לנצח. עכשיו יש לנו זמן לחשוב על מה שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו צריכים לעשות התחתמות בהתקפה ונעשה. אנחנו רוצים חלוץ שיכול להבקיע גולים ושיהיה מתואם עם השחקנים".

גארת' בייל גם כן בירך מרחוק עם סטורי באינסטגרם: "אגדה של ריאל מדריד. כבוד לחלוק איתך כל כך הרבה רגעים גדולים על המגרש. בהצלחה בצעד הבא".

מרקו אסנסיו, שחקן ריאל מדריד. Florencia Tan Jun, GettyImages
גם הוא אומר שלום. אסנסיו/GettyImages, Florencia Tan Jun

שני שחקנים שעתידם במועדון עדיין לוט בערפל הם נאצ'ו ודני סבאיוס. שני הספרדים שמסיימים חוזה עדיין לא חתמו על הסכם חדש במועדון, כאשר בסיום המשחק גם השחקנים וגם האוהדים לא נפרדו מהם.

מעבר לכך, בספרד דווח עם סיום המשחק כי ריאל מדריד הציעה לסבאיוס חוזה לשלוש שנים עם שכר עונתי של 5 מיליון יורו. הספרדי מרוצה מאורך החוזה, ולמרות הספקות בנוגע לדקות המשחק שיקבל הוא קרוב לחתימה והישארות בבלאנקוס.

"הסברנו לשניהם ולאסנסיו את התפקידים שיהיו להם והצענו חוזים חדשים", אמר אנצ'לוטי על הטריו הספרדי, "אסנסיו בחר לעזוב, סבאיוס ונאצ'ו עדיין חושבים על זה. אני חושב ששניהם יישארו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully