וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש אלופות שונות בחמש דקות: אנטוורפן זכתה בדקה ה-90+4

אלדרווירלד קבע 2:2 מול גנק בשניות הסיום, העניק לקבוצתו את התואר לראשונה זה 66 שנה ולקח אותו מיריבתה. סן ז'ילואז הייתה זוכה אם הייתה מנצחת, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-89 ובסופו של דבר הפסידה לקלאב ברוז'

הדרמה הגדולה ממחזור הסיום בבלגיה, בסיומה אנטוורפן אלופה/ספורט1

לא יאומן כי יסופר. אנטוורפן הגיעה למחזור ה-40 והאחרון כשהיא מוליכת הטבלה בבלגיה ובידיעה שהיא תלויה בעצמה אם ברצונה לזכות באליפות החמישית בתולדותיה, ראשונה זה 66 שנה ולמעשה בדאבל הראשון שלה אי פעם. עבור שחקן העבר מארק ואן בומל אלו תארים ראשונים בקריירה מאז פרש ועשה הסבה לקריירת אימון, שעד כה הייתה רחוקה מלהיות מוצלחת.

אנטוורפן הגיעה למחזור ה-40 והאחרון עם 46 נקודות במאזנה, הקדימה בזכות הפרש שערים את סן ז'ילואז' ואילו גנק הייתה רק במקום השלישי עם נקודה אחת פחות. למרות שהייתה תלויה בעצמה, אנטוורפן נקלעה פעמיים לפיגור וכבר ראתה את שחקני גנק חוגגים אליפות על חשבונה לאור היתרון בו היו עד הדקה ה-90+4, כי גם המדורגת אוניון סן ז'ילואז שמטה יתרון ביתי בדקה ה-89 וכך מצאה את עצמה גנק קופצת לפסגה היישר מהמקום השלישי בתוך תוספת זמן, אלא שלטובי אלדרווירלד עם בעיטה מכ-20 מטר היישר לחיבורים קבע 2:2 מטורף לגמרי והחזיר את האליפות בדרמה מהסרטים.

שחקני אנטוורפן חוגגים באליפות. Tom Goyvaerts / BELGA MAG, GettyImages
שער מטורף ששווה אליפות. אלדרווירלד/GettyImages, Tom Goyvaerts / BELGA MAG
מארק ואן בומל חוגג יחד עם שחקני אנטוורפן. GettyImages
אנטוורפן השלימה דאבל, ואן בומל חוגג תארים ראשונים כמאמן/GettyImages

סן ז'ילואז הייתה קרובה לאליפות ה-12 בתולדותיה בעונה שעברה, אלא שחוק הקיזוז מחק את יתרון חמש הנקודות שלה והיא איבדה את התואר לקלאב ברוז' בפלייאוף האליפות. הערב היא כבר הייתה על סף אליפות ראשונה זה 88 שנה בזכות שער יתרון שהשיגה בדקה ה-46 והספיק לה כל עוד אנטוורפן לא מנצחת, אבל ספגה בדקה ה-89 שוויון מברוז' ש"חטפה" לה את האליפות בעונה שעברה, ובתוספת הזמן ספגה שני שערים נוספים ובסופו של דבר הפסידה 3:1 שהוריד אותה למקום השלישי.

במקביל, גנק הוליכה 1:2 על אנטוורפן עם תחילת תוספת הזמן ובמצב כזה היא הייתה לוקחת אליפות. גנק הוליכה פעמיים לאורך הערב, אלא שבשניות הסיום, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן ליתר דיוק, הגיע הבלם טובי אלדרווירלד שמחוץ לרחבה ירה כדור אדיר לחיבורים וכך האליפות למעשה עברה בין כל שלוש הקבוצות מהדקה ה-89 ועד ה-90+4 - תחילה הייתה זו סן ז'ילואז שזוכה באליפות, אחר כך גנק לדקות ספורות הייתה האלופה ואנטוורפן היא שצחקה אחרונה וזכתה בתואר עם השוויון המטורף בתוספת הזמן.

בשורה התחתונה, אנטוורפן סיימה עם 47 נקודות וזכתה בדאבל, גנק סיימה שנייה עם 46 נקודות והיא מקדימה את סן ז'ילואז' שירדה למקום השלישי ואיבדה את מ קומה במוקדמות ליגת האלופות, תיאלץ להסתפק בפלייאוף הליגה האירופית. ברוז' תשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully