וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.6: פ.ס.ז' ונאגלסמן בשיחות מתקדמות, האברץ מתקרב לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 19:27

המאמן בדרך לעיר האורות וכבר שוחח עם תיירי הנרי כדי שיצטרף כעוזרו. העברת הגרמני מצ'לסי "צפויה להיסגר במהרה" תמורת קרוב ל-70 מיליון יורו

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

רשמי

* תם עידן: ריאל מדריד הודיעה על עזיבתו של קארים בנזמה אחרי 14 שנים במדים הלבנים. לידיעה המלאה

* מונאקו הודיעה על סיום דרכו של המאמן פיליפ קלמנט אחרי עונה וחצי. הקבוצה מהנסיכות סיימה את העונה במקום השישי בליגה הצרפתית.

שמועות

* פריז סן ז'רמן קרובה למינוי מאמן חדש. לפי מספר גורמים בצרפת, האלופה נמצאת בשיחות מתקדמות עם יוליאן נאגלסמן, כאשר שני הצדדים מעוניינים בשידוך. המאמן הגרמני שפוטר מבאיירן מינכן כבר שוחח עם מי שעשוי להגיע כעוזרו, אגדת העבר תיירי הנרי שגם כן רוצה להגיע.

* גם טוטנהאם עשתה צעד משמעותי לקראת מינוי מאמן חדש ועל פי הדיווחים באנגליה, היא על סף סגירה עם אנג' פוסטוקוגלו, מאמן סלטיק.

* בספרד מדווחים: ההחלטה של ליאונל מסי בנוגע לעתידו תתקבל ב-48 השעות הקרובות. מדובר בחדשות רעות עבור ברצלונה, שאומנם מקבלת רמזים חיוביים מהנהלת הליגה לגבי ההסדר הכספי, אבל כדי לבצע את התוכנית צריכה למכור שחקנים, ואילו מסי רוצה תשובות מהירות. אינטר מיאמי הציעה 40 מיליון דולר לעונה, אל הילאל הסעודית "מתכוונת לעשות פוש אחרון", כשעל פי הערכות הציעה לו ולמשפחתו סך של 1.2 מיליאר דולר לשנתיים.

* מי יחליף את קארים בנזמה בריאל מדריד? אחרי העזיבה של מריאנו שיוחלף ככל הנראה על ידי חוסלו (חלוץ אספניול), ריאל רוצה חלוץ בכיר וקיוותה לצרף את הארי קיין. טוטנהאם דורשת עליו 115 מיליון יורו. ב"סאן" טוענים: "הוא רוצה להישאר באנגליה, ומעדיף את מנצ'סטר יונייטד". קיין מועמד גם לבאיירן מינכן, שעלולה להוות תחרות.

* שחקן נוסף שהוזכר בהקשר של ריאל מדריד הוא קאי האברץ מצ'לסי, וב"בילד" דווח כי העסקה מתקרבת וכי היא צפויה להיסגר במהרה. סכום ההעברה צפוי להיות קרוב ל-70 מיליון יורו.

* מרקו אסנסיו יחתום לארבע שנים בפריז סן ז'רמן, כך דיווח פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה". מי שאמור להיות המחליף שלו בריאל הוא ברהאים דיאס, שחקן ההתקפה שהושאל למילאן ואמור לחזור.

* ב-"פוט מרקאטו" טוענים: אחרי אסנסיו, המטרה הבאה של המנהל המקצועי בפ.ס.ז', לואיס קמפוס, היא להחתים את ברנרדו סילבה. קמפוס בשיחות עם סוכנו של קשר מנצ'סטר סיטי, ז'ורז'ה מנדש, חוזה לשחקן עצמו כבר הוצע ובקרוב תישלח גם הצעה לסיטי.

* ממי שעוזב את ריאל מדריד, למי שנשאר בשורותיה: לפי "Relevo", לוקה מודריץ' דחה הצעה מערב הסעודית, הסכים להפחית בשכרו ויאריך חוזה בבלאנקוס בעונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

* הקרב על מנואל אוגרטה: מומחה ההעברות הצרפתי סנטי אאונה פרסם שהאורוגוואי הגיע להבנות הן עם צ'לסי והן עם פריז סן ז'רמן, אך הבלוז הציעו לקבוצתו הנוכחית ספורטינג ליסבון 60 מיליון יורו, והפורטוגלים מצפים מאלופת צרפת להשוות את ההצעה. בינתיים, צ'לסי מקווה שהקשר יגיע אליה לבדיקות רפואיות בשבוע הבא.

* טוטנהאם מתמהמהת, ו"פולהאם מאמינה שמנור סולומון יאריך חוזה". לידיעה המלאה על עתידו של הישראלי.

* לפי "מארקה", לוקאס הרננדז יעזוב את באיירן מינכן לטובת פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully