וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א חגגה, וכרגע מתנגדת להקדמת המשחק הראשון בגמר

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 0:06

"כשסיימנו במקום השלישי היתה פאניקה סביבנו", אמר פרנקו המאושר. במנהלת יבדקו אפשרות להקדים את משחק 1, דז'יקיץ' התעמת עם אוהד היריבה וסיכם את ההדחה: "דחפנו אותם לשחק את הכדורסל הכי טוב שלהם"

הפועל תל אביב השלימה הערב (שבת) את המשימה עם העפלה חלקה ומרשימה לגמר הפלייאוף, שם היא תפגוש את לא אחרת מאשר מכבי תל אביב לדרבי לוהט בסדרה של הטוב מ-3 על תואר האליפות. ג'ייקובן בראון התפוצץ עם 29 נקודות ב-21 דקות וסחף את האדומים ל-68:77 ו-0:2 על הפועל ירושלים בסדרה שהיתה חד צדדית הרבה יותר מהצפוי.

במנהלת הליגה יקבלו הלילה החלטה ביחד עם הקבוצות וערוץ הספורט האם להקדים את המשחק הראשון בסדרת הגמר שנקבע מראש ליום חמישי בשעה 21:00. זאת לאור העובדה שבמקביל ישוחק משחקה של נבחרת הנוער בחצי גמר המונדיאליטו. המשחק השני בסדרת הגמר ייערך בכל מקרה ביום ראשון. כרגע, הפועל תל אביב מתנגדת להקדמת המשחק, בטענה כי בכך יתאפשר יום מנוחה נוסף ליריבה העירונית.

צ'ינאנו אונואקו הפועל תל אביב חוגג עם בר טימור. קובי אליהו
נתראה בגמר. אונואקו וטימור חוגגים/קובי אליהו

דני פרנקו אמר בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון ועל הדרך שהמועדון הזה עושה השנה. מתחילת השנה הייתה חשיבות לפתוח את העונה בצורה הכי טובה שאפשר. שמח שבנינו את העונה הזאת כמו שבנינו אותה. בסך הכל היינו איפה שאנחנו נמצאים עכשיו כל העונה, הייתה לנו ירידה מסוימת אחרי הסיום של אירופה, זה קורה לכל קבוצה".

"יש פה קהל גדול שהמון שנים לא חווה הצלחה, הקבוצה הזאת סימנה לעצמה מטרות והיא משחקת עכשיו בגמר הפלייאוף. לי ברמה האישית זו תחושה מדהימה, אבל הרבה קרדיט לשחקנים ולצוות שלי. יש כמה משחקים בעונה שאתה מרגיש את זה כמאמן שאתה תופח לעצמך על השכם, עשינו עבודה פנטסטית. גיבשנו יחידה לוחמת שכשהייתה צריכה להדק את ההגנה ולשחק אחד בשביל השני, עשינו את זה בצורה יוצאת מן הכלל".

"אין מקום לטעויות ואין מקום לפספוסים. ברגע שסיימנו מקום שלישי היתה פאניקה סביבנו, הפועל תל אביב מאוד טובה בלהיות אנדרדוג ואת הפיינל פור הקודם עשינו מהמקום החמישי. בסופו של דבר הרגשנו שכשאנחנו מהדקים את זה, זה תלוי בעיקר בנו. הוכחנו את זה במגרש, זה מה שחשוב. זה מצוין שמתרגשים, אנחנו כבר במשהו שלא היה הרבה זמן. אנחנו מנסים לבנות פה משהו, לרוב זה הלך לנו די טוב. אנחנו במעמד שלא היינו בו הרבה זמן, לא קיבלנו הנחה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שוב בגמר. דני פרנקו/קובי אליהו

בסיום המשחק, התעמת אלכסנדר דז'יקיץ עם אוהד הפועל תל אביב שקילל אותו. "דחפנו אותם לשחק את הכדורסל הכי טוב שלהם, הכי טוב שהראו העונה", סיכם ואמר. "זה כבוד בשבילנו. היה חשוב לי שנגיב אחרי המשחק הראשון, היתה לנו הזדמנות לנצח. היינו צריכים אולי לשלוט בריבאונד יותר. אמרתי שאם לא נשחק טוב יותר, זה לא יהיה מספיק טוב להפועל תל אביב. זה אם גדול".

"אולי הם היו יותר טובים, היינו בפיגור נקודה בשלב שהם לקחו כמה ריבאונדים וזה היה נקודת שבירה. היינו קרובים, אבל לא מספיק קרובים כדי לנצח. שמרנו אותם על 39 אחוזים מהשדה, הם קולעים יותר טוב מזה, שלטנו בהם. יש לנו את השומר הכי טוב בליגה, אולי היו צריכים לתת לו לשמור יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully