וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בחצי גמר הפלייאוף בספרד, אולם שוב הדהימה את גרמניה

הקטלאנים הביסו 64:87 את ולנסיה והשלימו 0:2. אחרי שהדיחה את אלבה, אולם השלימה סוויפ על באיירן עם ניצחון בהארכה

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

טלקום בון, שניצחה בחודש שעבר את הפועל ירושלים בגמר ליגת האלופות של פיב"א, הייתה הפתעת העונה בכדורסל הגרמני כשסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בבונדסליגה. עם זאת, כעת יש קבוצה אחרת שעלולה לחטוף לה את תואר הפתעת השנה - אולם.

אחרי שהדיחה את אלבה ברלין ברבע גמר הפלייאוף הגרמני, אולם השביעית הדיחה הערב (שישי) גם את הנציגה הנוספת של גרמניה ביורוליג, באיירן מינכן - ובעוד בסוויפ. אחרי 102:104 בתום הארכה, אולם חגגה 0:3 בסדרה ומקום בגמר הפלייאוף.

אולם ניצחה פעמיים במינכן והייתה בדרך לסגור סיפור עם 0:3 בבית, אך באיירן שניסתה להשאיר את העונה בחיים ביצעה מהפך דרמטי בדקות האחרונות. ברנדון פול כפה הארכה עם שלשה משוגעת, ובחמש הדקות הנוספות אולם עלתה ליתרון שבע. באיירן כמעט השלימה מהפך, אך החטיאה על הבאזר ואולם חגגה 0:3 בסדרה. כעת היא תמתין ככל הנראה לבון שמובילה 0:2 בסדרה מול לודוויגסבורג. שני הקלעים המובילים של אולם היו ברזילאים, ברונו קאבוקלו עם 22 נקודות ויאגו מתאוס עם 15. 22 נקודות של קאסיוס ווינסטון לא הספיקו לבווארים שהודחו.

אולם חוגגת גמר

בספרד, ברצלונה שייטה לחצי גמר הפלייאוף כשהשלימה 0:2 בסדרת רבע הגמר על ולנסיה עם 64:87 מהדהד. הקטלאנים עלו ליתרון דו ספרתי בחוץ כבר ברבע הראשון ומשם לא הביטו לאחור. הכתומים איבדו סיכוי להשיג את הכרטיס ליורוליג דרך הליגה, בעוד שרונאס יאסיקביצ'יוס ושחקניו ינסו להציל את העונה אחרי המקום הרביעי המאכזב במסגרת האירופית.

תומאש סטוראנסקי הוביל שורת קלעים מאוזנת עם 14 נקודות, כשארבעה מחבריו קלעו גם כן בדו ספרתי. את המפסידה הוביל ג'ארד הארפר עם 12. המנצחת תפגוש בחצי הגמר את מלאגה, בעוד בחצי הגמר השני ייפגשו ריאל מדריד ובדאלונה. אגב, כל סדרות רבע הגמר הוכרעו ב-0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תומאס סטוראנסקי, ברצלונה. Fran Santiago, GettyImages
ברצלונה ממשיכה הלאה. סטוראנסקי/GettyImages, Fran Santiago

* אחרי שני הפסדי חוץ, וילרבאן הביסה 59:86 את לבלואה וצימקה ל-2:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בצרפת. קבוצת היורוליג לא ריחמה על הקבוצה של ויקטור וומבניאמה שצפוי להיבחר ראשון בדראפט הקרוב, כאשר די בוסט מוביל עם 21 נקודות. וומבניאמה רשם משחק חלש בסטנדרטים שלו עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 חסימות ואף לא אסיסט אחד.

* באיטליה, וירטוס בולוניה עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 82:89 בחוץ על טורטונה ו-0:2 בסדרה. דניאל האקט להט עם 22 נקודות, וכעת מצפה להם מפגש מסקרן בגמר מול מילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully