וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל "קיבלה את התנצלות אמבפה" לקראת 2024, האברץ ופבאר מועמדים

במדריד חזרו לאופציית הכוכב, שיוכל להגיע בחינם בקיץ הבא. אנצ'לוטי אוהב את הגרמני ורוצה אותו השנה, הצרפתי מבוקש בקבוצות נוספות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

אחרי התפנית הדרמטית שככל הנראה תוביל להישארותו של קארים בנזמה לעונה נוספת, התיאבון רק נפתח בריאל מדריד. ב"רלבו" הספרדי דיווחו כי המאמן קרלו אנצ'לוטי קיים פגישה עם הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס, ובמסגרתה עלה על הפרק שם שבמדריד רוצים כבר מספר שנים - קיליאן אמבפה.

כזכור, בקיץ שעבר ניהלו הבלאנקוס קרב מול פריז סן ז'רמן על הכוכב, ובסופו של דבר הצרפתי הקרוע בין האופציות בחר לחתום על חוזה חדש בעיר האורות. פחות משנה חלפה ונדמה שהוא שינה את דעתו, וב"רלבו" טענו כי "ריאל מדריד קיבלה את ההתנצלות" האישית שלו בפני פרס על התנהלותו אשתקד.

אמבפה אמנם חתם אז עד 2025, אך השנה האחרונה היא אופציה לבחירתו כך שהוא יוכל להפוך לשחקן חופשי כבר ב-2024. במדריד כעת הציבו לעצמם מטרה לצרפו בחינם בקיץ הבא, והם רוצים ליצור "התקפת חלומות" צעירה עם ויניסיוס ורודריגו. אגב, שמו של ארלינג הולאנד כלל לא הועלה באותה פגישה משום שבמדריד מבינים כי יהיה כמעט בלתי אפשרי להשיג אותו ממנצ'סטר סיטי.

שחקן צ'לסי קאי האברץ מול שחקן ריאל מדריד רודריגו. Michael Regan, GettyImages
בקרוב ישחקו ביחד? האברץ מול רודריגו השנה בליגת האלופות/GettyImages, Michael Regan

לצד הרצון להביא את אמבפה, בריאל מדריד מחפשים חיזוק כבר הקיץ ושם די מפתיע שסומן הוא קאי האברץ. הגרמני סיים השבוע שנה קשה מאוד עם צ'לסי, אך אנצ'לוטי מעריך אותו וישמח לראותו בברנבאו. לפי פבריציו רומאנו, הבלוז ידרשו סכום גבוה עבור השחקן עליו שילמו 80 מיליון יורו לפני שלוש שנים. עסקת השאלה אינה אופציה מבחינתם, אך הם מוכנים לדון במכירה עבור "הסכום המתאים".

שם נוסף שעלה לחיזוק דווקא של חוליית ההגנה הוא בנג'מן פבאר. לפי הדיווחים ביקש הצרפתי לעזוב את באיירן מינכן והוא מבוקש בקבוצות רבות באירופה לצד ריאל, כמו ברצלונה, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ואינטר. הבווארים ידרשו עבורו כ-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully