וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגדה נמשכת: הסיבות להישארותו של קארים בנזמה בריאל מדריד

החלוץ יכול היה ללכת בדרכו של כריסטיאנו רונאלדו ולבחור בסכומי העתק שמשלמים בערב הסעודית, אבל בחר להישאר עונה נוספת בבלאנקוס. ב"מארקה" הסבירו מדוע

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

ברחבי אירופה כבר השלימו עם עזיבת קארים בנזמה את ריאל מדריד, היו אפילו דיווחים אתמול (חמישי) על כך שהוא תוך מספר שעות יכנס מסיבת עיתונאים ויודיע על עזיבת הבלאנקוס אחרי לא פחות מ-14 עונות לטובת הכסף הגדול של אל איתיחאד מערב הסעודית. אלא שבניגוד גמור לכל האמור לעיל, התייצב אמש בנזמה לטקס מטעם כלי התקשורת "מארקה" ובו אמר כי אין אמת בפרסומים על החלטתו לעזוב.

"מה יש לי לומר לאוהדים?? אין לי מה לומר ואין על מה לדבר, מה אני אמור להגיד? אנשים כותבים דברים באינטרנט, אבל זו לא המציאות", טען בנזמה למיקרופון כשנשאל על עתידו. זה גם לא מקרי ששעה קלה לאחר מכן, באתר של "מארקה" נכתב בכותרת הראשית "בנזמה נשאר".

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
רוצה להיפרד עם תואר משמעותי מהמדים הלבנים/רויטרס

אז מה הוביל לכך שהדיווחים מעזיבה לכסף הגדול של סעודיה התהפכו במהרה לכך שהצרפתי בן ה-35 ייפרד מריאל מדריד רק עם סיום חוזהו בשנה הבאה? לטענת "מארקה", החלוץ לרגע לא חשב לעזוב הקיץ את ריאל מדריד ולא שוחח על כך אף אחד במועדון.

"העובדה היא שבנזמה נשאר", נכתב ב"מארקה", "הוא יישאר עד סיום חוזהו בקיץ הבא לשביעות רצונם של שני הצדדים. הקשר בין בנזמה לריאל מדריד נהדר, הכל בסדר ביחסים בין הצדדים". עוד נכתב כי בנזמה אכן קיבל הצעת עתק מהסעודים, הודה להם על ההצעה המאוד נדיבה והבהיר שהוא מעריך מאוד את הפנייה אליו ואת הסכומים האסטרונומיים שהוצעו, אולם הבהיר כי הוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד אחרי שנים ארוכות רק מהדלת הראשית.

ריאל מדריד לא הצליחה לזכות העונה באליפות וגם הודחה מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר, כך שבנזמה לא רצה לעזוב כשבעונתו האחרונה הוא זוכה בגביע המלך הספרדי בלבד. יתרה מכך, נטען כי הוא מאוד מאמין בכך שבעונה הבאה תהיה עונה מוצלחת הרבה יותר ושהוא יוכל לעזוב עם תואר משמעותי יותר בשנתו האחרונה בקבוצה, אול אפילו יזכה בכדור זהב שני בקריירה אחרי שעשה זאת לראשונה באוקטובר שעבר.

למרות כל זאת, במארקה הבהירו שהאפשרות שהוא ישחק בערב הסעודית בהחלט קיימת חרף סירובו, אבל מעבר שכזה לא יקרה לפני סיום עונת 2023/24, אז הוא גם הופך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully