וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון נכלל בסגל. דז'יקיץ': "לא אוהב את זה שאנשים מאבדים אמון"

2.6.2023 / 19:15

הגארד יחליף את מייריס בסגל למשחק 2, המאמן שלח מסר: "זקוקים ל-100% תמיכה ממי שקורא לעצמו אוהד". הפועל תל אביב מחפשת גמר ותשים דגש על אונואקו (שבת, 21:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 21:00) בהיכל שלמה, שם הפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים ביתרון 0:1 בסדרה. הקבוצה של דני פרנקו ניצחה במשחק הראשון בסדרה 55:86, ורחוקה ניצחון אחד מהגעה לסדרת הגמר לראשונה מאז עונת 2004/5. מנגד בירושלים ינסו לנצח בהיכל שלמה, אולם בו ניצחו בשלושה משחקים העונה, כדי להביא את ההכרעה בחזרה לארנה ביום שני.

הפועל תל אביב נכנסה לפלייאוף עם שלושה הפסדי ליגה רצופים, אלא שבמאני טיים החבורה של דני פרנקו התפוצצה עם ארבעה ניצחונות רצופים, ובדרך להשלים משימה גדולה ראשונה העונה, עלייה לגמר. בהפועל שידרו לשחקנים מאז הניצחון הגדול בארנה כי לא עשו עדיין שום דבר ואם יבואו בגישה לא נכונה למשחק הם יחזרו לירושלים ביום שני. המפתח של החבורה של פרנקו יישאר בהגנה, ובצד ההתקפי ינסו להמשיך לערב כמה שיותר את צ'ינאנו אונואקו.

שחקני הפועל תל אביב - צ'ינאנו אונואקו, ג'ורדן מקריי, שומרים על שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. דני מרון
גמר תל אביבי או משחק 3 בארנה? סמית' מול אונואקו/דני מרון

הפרצופים של אנשי הפועל ירושלים בסיום המשחק הראשון בסדרה העידו על מידת ההלם של החבורה מהבירה מהתבוסה הקשה שנחלו. בירושלים מאמינים כי תופיע במוצאי שבת קבוצה שונה, בכל הנוגע לאגרסיביות ההגנתית והביצוע ההתקפי, וייראו תחרותיים יותר במקום בו טרם הפסידו העונה. ברנדון בראון, שלא נכלל עד כה בסגל לפלייאוף, נרשם במקומו של מארקס מייריס. בכך אלכסנדר דז'יקיץ' ניצל את השינוי היחיד שעומד לרשותו במהלך הסדרה, וכעת יושיב בצד את שני השחקנים מעמדה 4 - מייריס וסים סנדר ונה.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר לקראת המשחק: "מבחינה פיזית אנחנו במצב קצת יותר טוב מאשר לקראת המשחק הקודם. צריכים פשוט להיות טובים יותר, לשתף את הכדור טוב יותר, להיות יותר מפוקסים, להראות תגובה אחרי מה שקרה במשחק הראשון. אנחנו צריכים להמשיך להאמין, אני לא אוהב את זה שחלק מהאנשים מאבדים אמון אחרי המשחק הראשון. השחקנים צריכים לקבל 100% תמיכה מכל מי שקורה לעצמו אוהד הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully