וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' לא חושב לפרוש: "אני מרגיש כמו סופרמן"

השבדי בן ה-41 צפוי לעזוב את מילאן אחרי עונה שבה בקושי שיחק, אבל כהרגלו יצא בהצהרות בריאיון: "עליי למצוא איזון, אחרת אהפוך לפצצה מתקתקת ופצצות בסוף מתפוצצות"

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' צפוי לעזוב את מילאן, אבל פרישה ממש לא על הפרק. השבדי שיחגוג את יום הולדתו ה-42 באוקטובר שיחק העונה 144 דקות בלבד בכל המסגרות בעקבות פציעות ובמהלכן הספיק להבקיע שער בודד בהפסד 3:1 לאודינזה, אבל הוא ממש לא מתכוון לסיים את הקריירה בצורה הזו.

לפי הפרסומים אמור איברהימוביץ' שמסיים את חוזהו לעבור למונצה, קבוצתו של בעלי מילאן לשעבר סילביו ברלוסוקוני. זלאטן, כמו שהתרגלנו ממנו לאורך השנים, התראיין הבוקר (שישי) ל"גאזטה דלו ספורט" ודאג להרים את הרף, תוך שהוא גם רומז לרוסונרי שאולי כדאי להם להשאיר אותו לעונה נוספת.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
לא זכה בתואר העונה, וכך הוא לא מתכוון לפרוש. איברהימוביץ'/רויטרס

"אני יודע שעליי להביא תוצאות", אמר השבדי שבלעדיו מילאן הגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות ובליגה הצליחה להבטיח את מקומה בטופ-4 ואת הכרטיס לליגת האלופות גם בעונה הבאה, "נלחמנו השנה על ארבעה תארים וסיימנו עם אפס. אנחנו לא מדברים על כישלון חרוץ, אבל לא כך רציתי שנסיים. עבדנו 11 חודשים כדי לצאת עם משהו מהעונה הזו, אבל בתואר לא זכינו. המשכורת שאנחנו מקבלים היא ממש לא שוות ערך לפרס שכולנו רוצים לזכות בו העונה".

על הפציעות שהשביתו אותו לאורך העונה אמר: "אני בסדר גמור עכשיו. אני משחק כדורגל כל החיים שלי, אבל השנה לא יכולתי וזה הוביל לכך שלא יכולתי לחיות עם עצמי בשלום. ברגע אחד הכל השתנה ועברתי ממהירות מקסימלית לאפס. עברו לי דברים בראש, אבל אני חזק ומרגיש כמו סופרמן בכל פעם שאני חוזר לשחק".

לסיום, כשנשאל שוב על עתידו, דאג לשלוח מסרים: "אני לא אחד שמתכוון לפרוש ככה. אתה חייב ליהנות ממה שאתה עושה ואני לא יכול לעזוב במצב כזה, אני עדיין לא שם. אני חושב שאני צריך להמשיך לשחק, אבל עליי למצוא איזון לפני הכל - אחרת אהיה כמו פצצה מתקתקת, ופצצות בסוף מתפוצצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully