וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בבית"ר: "שחקנים ספגו קללות והודעות שרק כסף מעניין אותם. צריך להרגיע"

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 9:06

בית"ר ירושלים פתחה בשיחות לעונה הבאה תחת מתיחות עם השחקנים, שחשים כי האש מופנית אליהם לא בצדק: "איך זה הגיע לזה?". בקבוצה מחכים לתשובות בנוגע לגוטליב ואורי דהן

הנשיא העניק לבית"ר ירושלים את גביע המדינה: "האלימות - מצב חירום"/אבי רוקח

בית"ר ירושלים סיימה עונה חלומית בשבוע שעבר עם זכייה בגביע לאחר 14 שנה, חגיגות גדולות והמון אופטימיות לקראת העתיד. עם זאת, עם הכניסה לעונת המלפפונים במועדון נתקלים בקשיים מול שחקנים, חלקם בעלי חוזה לעונה נוספת. בקבוצה רוצים להחתים שחקנים למספר שנים, גם כאלה שסיימו חוזה, אך בשלב זה המועדון מתקשה להתקדם.

משא ומתן הוא תהליך שלעתים נמשך זמן רב, ואומנם בית"ר תתחיל מוקדם את האימונים בגלל אירופה, וחלון ההעברות רק בתחילתו והשוק איטי - אך יותר מדי שחקנים מדברים ביניהם על כך שהאנרגיה מול המועדון הפכה למתוחה ושלילית.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם פרד פריידי. דני מרון
"מו"מ לוקח זמן, כמעט כולם רוצים להישאר אבל רוצים גם לדאוג לעתיד שלהם". בית"ר/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אחד השחקנים סיפר: "רק אתמול חגגנו וכבר יש עליהום על השחקנים, כותרות, אוהדים שולחים הודעות עם קללות וכותבים שנלך כי 'רק כסף מעניין אותנו', איך זה הגיע לזה? מו"מ לוקח זמן, כמעט כולם רוצים להישאר אבל רוצים גם לדאוג לעתיד שלהם. הביחד וחדר ההלבשה הביאו לנו את הגביע ויביאו עוד דברים טובים, אבל צריך להרגיע".

בבית"ר אומרים מנגד כי אין כעס על שחקנים אלא אכזבה מהעובדה שחלקם לא מעריכים את הבמה והקרדיט שקיבלו במועדון בזמן שהקריירה שלהם הייתה במצב רע.

בנוגע לאדי גוטליב, השיחות יתקדמו בהתאם לתשובות שתקבל הקבוצה ממכבי חיפה בנוגע להשאלתו לעונה נוספת של אורי דהן, שבשלב זה נראה שיתחיל את האימונים בירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully