וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה אישר שהוא עוזב: "תמיד אשאר אוהד מכבי חיפה"

2.6.2023 / 0:05

הבלם הצרפתי-קונגולזי שישוב לפמליקאו אחרי עונה אחת במדים הירוקים נפרד: "זה היה סיפור אהבה עם המועדון המדהים הזה. רוצה להודות ממעמקי לבי שהייתי חלק מעונה היסטורית"

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

אחרי שדווח כי הוא עשוי לעזוב את מכבי חיפה בעקבות מכירה אפשרית של עומר אצילי לאיחוד האמירויות, דילן בטובינסיקה אישר את הדבר הערב (חמישי) עם הודעת פרידה מהקבוצה והאוהדים.

"זאת הייתה שנה מדהימה עבורי. המסע שלי במדים הירוקים התחיל באחד המשחקים הגדולים בליגה הישראלית עם ניצחון משוגע על הפועל באר שבע", כתב הבלם באינסטגרם. "מאז, זה היה סיפור אהבתי עם המועדון המדהים הזה. ליגת האלופות, אלופי המדינה והגשמת חלום אחר חלום. אני רוצה להודות לכל משפחת מכבי ממעמקי לבי שהייתי חלק מהעונה ההיסטורית הזאת".

בטובינסיקה הוסיף ורשם: "אני רוצה לומר תודה למועדון שהיה פתוח להקשיב לי ולסיטואציה המשפחתית שלי. תודה מעל הכל לאוהדי מכבי חיפה. אני לעולם לא אשכח אתכם, האווירה, התשוקה ואהבה שקיבלתי. אני מודה לכם על כך ולעולם לא אשכח את הרגעים האלה. תמיד אשאר אוהד מכבי חיפה. יאללה מכבי, ירוק עולה. דילן".

פוסט הפרידה של בטובינסיקה

דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נפרד ממכבי חיפה. בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

מאז שהגיע בהשאלה מפמליקאו הפורטוגלית, רשם הבלם הקונגולזי-צרפתי 33 הופעות במדים הירוקים של האלופה הישראלית, תרם 2 שערים וזכה כמובן בתואר האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully