וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תוותר על בטובינסיקה בעקבות העזיבה של אצילי. פילין מועמד

31.5.2023 / 14:00

הירוקים כבר הודיעו לפמליקאו שיממשו את האופציה לרכוש את הבלם, אבל זקוקים למשבצת של זר כדי למלא את החלל שיותיר אצילי: "נשקיע בשחקן ברמה גבוהה בעמדה זו". בחיפה יבדקו אפשרות לצרף את הבלם היהודי אלכסנדר פילין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

עזיבתו הצפויה של עומר אצילי את מכבי חיפה גרמה לתגובת שרשרת שעלולה להביא לכך שהבלם הצרפתי-קונגולזי, דילן בטובינסיקה, יעזוב בעצמו. הירוקים כבר הודיעו לפמליקאו הפורטוגלית שבכוונתם לממש את אופציית הרכישה של בטובינסיקה, אלא שאז הגיעה ההודעה של אצילי לאנדי המועדון על כך שהוא מחזיק בהצעות מאיחוד האמירויות, וטרפה את הקלפים.

ההחלטה של הצוות המקצועי ושל גל אבלרמן היא לחפש זר בפרופיל גבוה בעמדה התקפית כדי למלא את החלל שיותיר אצילי, וכדי שיהיה מקום לזר חדש צריך לשחרר אחד אחר. כעת הירוקים מבינים שכבר ממחר לא תהיה להם חזקה על בטובנסיקה ולמעשה הם יפסיקו גם את השיחות מול הבלם.

במכבי חיפה כבר החלו בחיפושים אחר זר במקום אצילי ולא מתכוונים להתפשר. "נשקיע בזר ברמה גבוהה בעמדה זו", אמר גורם במועדון, "ברור שרצינו שדילן יישאר וזה התכנון, אבל הנסיבות הובילו לשינוי מחשבה".

במקביל בחיפה ינסו להתחזק בעוד שחקן הגנה כאשר שמו של מתן בלטקסה על הפרק. בלטקסה ששיחק בעונה החולפת באוסטריה וינה, יכול להיות מתופקד גם כבלם וגם כמגן. בנוסף, בחיפה רוצים עוד בלם בשיעור קומה. בין היתר עלה שמו של אלכסנדר פילין הרוסי-יהודי. פילין שמשחק באופן הבלגית, כבר היה על הכוונת לפני שנה.

שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה. ברני ארדוב
עוזב אחרי עונה אחת בלבד. בטובינסיקה/ברני ארדוב

מצבת הזרים של מכבי חיפה כוללת כרגע את דניאל סונגדרן, פייר קורנו, עבדולאי סק, צ'ארון שרי ופרנזי פיירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully