וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.6: ראמוס הודיע על פרידה מפ.ס.ז', לאאו האריך חוזה במילאן

הבלם בישר על עזיבתו אחרי שנתיים: "הרגשתי בבית". כוכב הרוסונרי חתם עד 2028, סעיף השחרור יעמוד על 175 מיליון יורו

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

העברות

* סרחיו ראמוס הודיע כי יעזוב את פריז סן ז'רמן בתום העונה לאחר שנתיים בעיר האורות. "מחר אפרד מפרק נוסף בחיי. לא יודע בכמה מקומות מישהו יכול להרגיש בבית, אבל בפ.ס.ז' עם האוהדים ובעיר זה בהחלט הרגיש כך. תודה על שנתיים מיוחדות".

* לקראת השתתפותה בליגת האלופות בעונה באה, אוניון ברלין הודיעה על צירופו של קשר נבחרת צ'כיה, אלכס קראל.

* רפאל לאאו האריך את חוזהו במילאן עד 2028 עם סעיף שחרור של 175 מיליון יורו. הפורטוגלי הגדיל את משכורתו ל-5 מיליון יורו נטו לעונה לא כולל בונוסים.

* ניילס אנקונקו עזב את אברטון והצטרף לסט. אטיין תמורת 2 מיליון יורו.

* סאם אלרדייס הודיע על סיום תפקידו כמנג'ר לידס יונייטד. הוא עמד על הקווים באלנד רואד בסך הכל בארבעת משחקי סיום העונה ולא הצליח למנוע את הירידה לצ'מפיונשיפ.

* גם בורוסיה מנשנגלדבאך נפרדה ממאמנה דניאל פארקה.

טרבו צ'אלובה שחקן צ'לסי. James Williamson - AMA, GettyImages
דילול סגל בצ'לסי? צ'אלובה/GettyImages, James Williamson - AMA

שמועות

* מחטף של הרגע האחרון? בשווייץ פורסם שבאיירן מינכן בוחנת אפשרות לצרף את גרניט ג'אקה, שעזב את ארסנל בשבוע שעבר וכבר סיכם את כל תנאיו בלברקוזן. לפי הפרסום, לברקוזן הציעה לקשר בן ה-30 חוזה לחמש שנים ועל כן הוא עדיין מעדיף לעבור אליה ולא לבאיירן שהציעה חוזה לשלוש שנים, אבל הוא ממתין לראות אם הבווארים יציעו לו חוזה ארוך יותר או לפחות שדרוג ניכר בתנאים.

* דיווח באנגליה: אונאי אמרי מעוניין לערוך רכש מאסיבי לקראת חזרתה של אסטון וילה לאירופה במסגרת הקונפרנס ליג. בין השמות שהוזכרו לחיזוק - ז'ואאו פליקס של אתלטיקו מדריד, פאו טורס מויאריאל והארווי בארנס של לסטר היורדת.

* אחרי שזומן לנבחרת ארצות הברית: פולארין באלוגון בדרך לנאפולי? לידיעה המלאה

* 'הגרדיאן' מדווח שצ'לסי דחתה את הצעת ברייטון על ליוואי קולוויל תמורת 30 מיליון ליש"ט. הבלם האנגלי ששיחק בעונה החולפת אצל השחפים נמצא בתוכניות של הבלוז שלא מוכנים למכור אותו.

* 'סטנדרט ספורט' מדווחים שאינטר מעוניינת בטרבו צ'אלובה, בלמה של צ'לסי, ומוכנה להציע עבורו 25 מיליון ליש"ט.

* כוכב נוסף בדרך לערב הסעודית? בספרד פורסם שגם פייר אמריק אובמיאנג קיבל חוזה אסטרונומי מאחד המועדונים בסעודיה והוא שוקל זאת לנוכח העובדה שברצלונה לא ממהרת להחזירו מצ'לסי.

* עניין של מספר ימים? מילאן צפויה להכריז על החתמתו של דאיצ'י קמאדה, היפני שסיים חוזה באיינטרכט פרנקפורט, מיד לאחר שהקשר ישחק את משחקו האחרון בגמר הגביע הגרמני מול ר.ב. לייפציג.

* אחרי ההפסד בגמר הליגה האירופית, ברומא יחפשו למכור מספר שחקנים בעקבות ההפסדים הכספיים מאי-ההפעלה לליגת האלופות. 'הטלגרף' מדווח כי טמי אברהם הוא אחד המועמדים הבכירים לעזיבה, כשמספר קבוצות פרמיירליג כבר הביעו עניין בחלוץ האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully