וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מכבי תל אביב הגישה הצעה על קווין פאנטר

'Basket Inside' העלו את האפשרות שהגארד של פרטיזן בלגרד שסיים חוזה יצטרף לצהובים, כשהסרבים עוד ינסו להשאירו. פנאתינייקוס מובילה במרוץ להחתמתו. מירוטיץ' מתקרב למונאקו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

מכבי תל אביב עוד לא סיימה את העונה שלה במסגרת המקומית כשמחר (שישי, 15:30) היא תתארח למשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל חולון, אך דיווחים מאיטליה של מתאו אנדראני ו-'Basket Inside', קשרו את הצהובים לקווין פאנטר מפרטיזן בלגרד.

הגארד של הסרבים שיחק העונה עם ים מדר, ולפי הכתב האיטלקי מועמד לעזוב את הקבוצה ז'ליקו אוברדוביץ' כשפנאתינייקוס היא הקבוצה שהגישה לפרטיזן והשחקן את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר עד כה. מלבד היוונים, הסרבים עוד מנסים להשאיר את האמריקאי המוכשר, כשלפי הדיווח, מכבי תל אביב הגישה גם כן הצעה לפאנטר.

קווין פאנטר, שחקן פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
מועמד ללבוש צהוב בעונה הבאה? פאנטר מול מכבי תל אביב/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

פאנטר (29), החל את הקריירה האירופית שלו בלאווריו היוונית, משם המשיך לקבוצות כמו א.א.ק אתונה, וירטוס בולוניה, אולימפיאקוס, הכוכב האדום בלגרד, אולימפיה מילאנו ובשנתיים האחרונות הוא שיחק במדי פרטיזן בלגרד. בשנה האחרונה רשם ממוצעים נהדרים ביורוליג של 15.5 נקודות למשחק, 2.4 אסיסטים, 2.1 ריבאונדים, כשהיה מהבולטים במסע של בלגרד עד שלב הפלייאוף של המפעל, בו הפסידו 3:2 לריאל מדריד שזכתה בסופו של דבר בפיינל פור בתום סדרה מותחת עם קטטת ענק שהחל עם סרחיו יוי. בתום העונה נבחר לחמישייה השנייה של העונה ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל. Roberto Finizio, GettyImages
בקרוב בנסיכות הצרפתית? מירוטיץ'/GettyImages, Roberto Finizio

בנושא אחר ביורוליג, יריבת מכבי תל אביב בסדרת הפלייאוף, מונאקו, קרובה להחתים את ניקולה מירוטיץ' מברצלונה. על פי דיווח ביוון, הפורוורד צפוי להצטרף לצרפתים בהעברת ענק לאחר שהגיע לסיכום בעל פה מול הקבוצה מהנסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully