וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ': "אין פייבוריטית בגמר". ספולסטרה: "הם עושים הכל נכון"

כוכב דנבר צופה סדרת גמר שוויונית, מאמן מיאמי: "השיטה שלהם מושלמת לשני הכוכבים". באטלר על התקרית מ-2021: "לא ישפיע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

דנבר לראשונה בהיסטוריה, או מיאמי בפעם הרביעית. שתי הקבוצות האחרונות שנותרו במרוץ לאליפות ה-NBA יפתחו מחר בלילה שבין חמישי לשישי את סדרת הגמר, והערב (רביעי) נערכו מסיבות העיתונאים לקראת משחק מספר 1.

"חייבים לתת קרדיט ולהכיר בתרבות של דנבר, שהיא חזקה מאוד. מייק מאלון והצוות שלו עשו עבודה אדירה בבניית שיטה שמתאימה בצורה מושלמת לשני הכוכבים הגדולים שלהם", החמיא מאמן מיאמי אריק ספולסטרה ליריבה. "הם עושים את כל הדברים הנכונים. לא נמצא אצלם חולשות או סדקים. כך אנחנו מרגישים גם לגבינו".

ספולסטרה לא ייחס חשיבות גדולה לכך שהעיר דנבר שוכנת בגובה של 1.6 קילומטרים מעל פני הים, מה שעשוי לגרום קשיי נשימה למי שלא רגיל לתנאים: "השחקנים שלנו בכושר מעולה ומוכנים להתחרות. אם דנבר רוצה לשחק על פסגת האברסט, נעשה את זה. הם גם יצטרכו לבוא למיאמי, אפשר לכבות את מיזוג האוויר והם יצטרכו לשחק ב-90% לחות".

העיתונאים הזכירו לג'ימי באטלר את התקרית שאירעה בין הקבוצות בתחילת העונה שעברה: "לא חושב שזה ישפיע. אנשים לא מבינים הרבה דברים על הסיטואציה שהייתה אז, אני משאיר את זה בעבר. אני לא דיברתי עם יוקיץ', הסכסוך לא היה קשור אליי. מי שדיברתי אליו יודע שזה הוא". בנוסף, הכוכב נזכר בהשפעה של דוויין ווייד על הצטרפותו למיאמי: "הרבה מאוד חברים לקבוצה לשעבר עיצבו אותי כמנהיג שאתם רואים היום. אבל יותר מכולם אני צריך לתת קרדיט לדי-ווייד, שדיבר איתי על איך שסוג המנהיגות שלי יתאים לתרבות כאן. וזה באמת שידוך משמיים, אני אוהב להיות כאן".

קייל לאורי דיבר על "תרבות ההיט", שזוכה לקרדיט גדול בליגה כבר שנים רבות: "לא אכפת לנו מה אחרים חושבים. אנחנו עושים את שלנו, עובדים קשה לא משנה הזמן, המקום או הסיטואציה. אנחנו מתכוננים היטב לכל סיטואציה. התרבות מבוססת על אמונה במה שאנחנו עושים והעבודה שאנחנו עושים בכל ערב".

באם אדבאיו, עוד אחד ממנהיגי מיאמי, סיפר כיצד אמו עזרה לו להתפתח לאחד כזה: "היא הייתה מנהיגה בחיים שלי מאז שנולדתי. לראות אותה מתגברת על כל קושי כאם חד הורית, חיינו בקרוון, על 12 אלף דולר בשנה. למדתי ממנה להנהיג דרך דוגמא אישית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בצד של דנבר, ניקולה יוקיץ' הבהיר שאין פייבוריטיות בסדרה, על אף שהנאגטס סומנו ככאלה: "מי אמר שאנחנו פייבוריטים? התקשורת? בעבר הם אמרו שאנחנו אנדרדוג. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים, אין דבר כזה בגמר. אלה יהיו המשחקים הכי קשים בחיים שלנו, אנחנו יודעים את זה ומוכנים לזה".

מייקל פורטר ג'וניור התבקש להגדיר את יוקיץ' כמנהיג: "הוא בהחלט מהסוג שמנהיגים במתן דוגמא. במילה אחת - עקביות. התפוקה שלו מדהימה, אבל גם מחוץ למגרש הוא מדהים באותה מידה בעקביות שלו. הוא כל הזמן עובד על המשחק שלו, מאוד עקבי בשגרה שלו".

ג'מאל מארי הוסיף: "כל העיר מאחורינו וזה מאוד משמעותי. שתי הקבוצות עם הכימיה החזקה ביותר עלו, ההתקפה שלנו בולטת אבל גם ההגנה שלהם".

המאמן מייק מאלון נשאל בנוגע לפתרונות להגנה האזורית של מיאמי, והשיב: "אני חושב שיש לנו את הדירוג ההתקפי הכי טוב אי פעם לקבוצה שעשתה גמר. התשובה הכי טובה להגנה האזורית היא ההתקפה שלנו. באם אדבאיו? הוא לא יעמוד בהגנה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully