וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים של יוקיץ' איימו על מרכוס מוריס: "אנחנו נחכה לך"

השניים הגיבו בטוויטר לאח של מרקיף, שלטענתם איים על הסרבי לאחר התקרית בין השניים. שחקן מיאמי הגיב לביקורות נגדו: "לעולם לא אכה מישהו מאחורי הגב, למזלי אנחנו בנויים אחרת"

התגובה לסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' מול בוסטון/מתוך טוויטר

דנבר הציגה משחק נהדר הלילה (בין שני לשלישי) כשניצחה 96:113 את מיאמי היט והנחילה לה הפסד שלישי העונה. ניקולה יוקיץ' היה מצוין עם טריפל דאבל של 25 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אך האירוע שיזכרו מהמשחק הוא כמובן התקרית בין ה-MVP של העונה הסדירה החולפת לבין שחקן היריבה מרקיף מוריס. מוריס נכנס בסנטר במרכז המגרש, הסרבי דחף את יריבו לפרקט והשניים הורחקו מהמשחק.

אחיו של מוריס, מרכוס, המשחק בקליפרס ציין לאחר מכן: "חיכית עד שאחי יפנה אליך את הגב? רשמתי". מנגד, האחים של ניקולה יוקיץ' - נמניה וסטרהיניה - פירשו זאת כאיום והגיבו מחשבון טוויטר תחת הכינוי "האחים יוקיץ'" (חשבון שנפתח היום): "עדיף שתשאיר את הדברים כפי שהם במקום לאיים פומבית על אח שלנו. אחיך הוא זה שעשה מהלך מלוכלך קודם. אם אתה רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, אנחנו נחכה לך".

בתוך כך, מרקיף, שספג לא מעט ביקורות על העבירה הגסה שביצע, שקדמה לתגובה המכוערת של יוקיץ', ענה בטוויטר: "אני אוהב לראות את כל השנאה שאני מקבל. אין ספק שעשיתי עבירה קשוחה, כפי שאני תמיד עושה, אבל אני לעולם לא אכה מישהו שמפנה אליי את הגב. למזלי, אנחנו בנויים אחרת כאן. אני יכול לחטוף ולהמשיך לדחוף קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully