וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "טבעי שכולם יעופו על עצמם. זה לא ההפרש בין הקבוצות"

31.5.2023 / 23:27

מאמן הפועל תל אביב הרגיע למרות ניצחון שיא בירושלים: "אף נקודה מפה לא תעזור במשחק הבא. מה שקרה פה היום נגמר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל תל אביב סיפקה את אחד המשחקים הטובים ביותר שלה העונה, אם לא הטוב שבהם, בדיוק בזמן. קבוצתו של דני פרנקו רמסה הערב (רביעי) 55:86 את הפועל ירושלים בארנה, במה שהפך לניצחון הכי גבוה בתולדותיה בעיר הבירה, והגדול ביותר שלה מול הירושלמים בפלייאוף מבחינת הפרש.

פרנקו אמר בסיום: "יש לנו קבוצה טובה, אבל ברור שההפרש לא משקף את יחסי הכוחות בין הקבוצות. עשינו עבודה טובה במשחק הזה, אבל זו סדרה וירושלים כבר ניצחה אצלנו משחקים. אף נקודה מההפרש הזה לא תעזור לנו במשחק הבא ונצטרך להשאיר הכול במשחק הבא כדי שהניצחון הזה לא יילך לפח. זה פלייאוף, זה הזמן להשחיז חרבות ולצאת למלחמה. אנחנו מחבקים את האתגרים ואת הניצחונות. ננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. יש משחק בשבת ונרצה לא לחזור לפה".

על ג'ורדן מקריי, שהצטיין עם 20 נקודות: "הוא שחקן סופר מוכשר. הוא לא משחק הרבה באירופה. הייתה לו שנה אחת בצרפת וגם אותה הוא לא סיים. היה לו משחק טוב וכשג'ורדן טוב, הוא תורם בהרבה אספקטים של המשחק, מעבר לנקודות".

מקריי עצמו התייחס להגנה המעולה שהציגו הוא וחבריו, כשכפו על היריבה שיא מועדון שלילי בפלייאוף בנקודות במחצית (23) ובמשחק ביתי (55): "כולם ידעו שהם הרגו אותנו העונה, ידענו שנצטרך להיות הרבה יותר אגרסיביים. שיחקנו חזק, קלענו זריקות והם החטיאו. השגנו ניצחון מצוין. זה זמן פלייאוף. הריכוז של כולם גבוה, אבל עוד לא עשינו כלום. צריך לחגוג קצת ולהתרכז במשחק הבא. מה שאוהדי הפועל תל אביב עושים זה מדהים, אף פעם לא ראיתי דבר כזה בקריירה שלי. ננסה להחזיר להם במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם קסבייר מנפורד, גיל בני. דני מרון
ניצחון גדול, אבל המשחק הבא יתחיל מ-0:0. פרנקו עם מנפורד וגיל בני/דני מרון

לאחר מכן הוסיף פרנקו במסיבת העיתונאים: "כמובן שאנחנו מאוד מרוצים מהניצחון, באנו לפה לשחק נגד הקבוצות מהטובות שירושלים ידעה, והייתי פה לא מעט שנים. ניצחנו משחק אחד, מחצית אחת. שתי הקבוצות הוכיחו השנה שהביתיות ביניהן לא משמעותית, קהל גדול בשני הצדדים דוחף ותומך. אני שמח שעשינו את זה דרך הגנה, עשינו סוויץ' במחצית של המשחק הראשון נגד נס ציונה, שם כל אחד דרש יותר מעצמו ברמת האגרסיביות והמשכנו את הקו הזה הלאה. הדבר היחיד הבעייתי מבחינתנו, הוא אף לא חצי נקודה מהמשחק היום תעזור לנו במשחק הבא".

המאמן המשיך: "ירושלים וגם אנחנו קבוצות שעשו עונה טובה, אנחנו שמחים שאנחנו נמצאים פה, זה לא דבר שקרה יותר מדי במועדון הזה. להיות פה זה יפה מאוד מבחינתנו. נבוא למשחק הבא לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, בידיעה שהכל מתחיל מההתחלה. לפעמים תוך כדי משחק יש דינמיקה מסוימת, נצטרך להשתמש בבגרות ובניסיון שלנו. מה שקרה פה היום נגמר, נשמח הלילה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים: ג'ורדן מקריי, קסבייר מנפורד. דני מרון
ג'ורדן מקריי בטירוף/דני מרון

פרנקו הוסיף מסר לשחקניו: "טבע האדם הוא שכולם יעופו על עצמם, אם העולם היה מלא בשחקנים שיודעים להתמודד עם זה, הוא היה מלא בשחקנים ברמה גבוהה, נקווה שנשתמש בניסיון שלנו וננסה לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, אין בזה תעודת ביטחון להעביר את המסר לשחקנים שזה רק משחק אחד וזהו ועוד לא עשינו כלום עדיין".

לסיום, הוא התייחס שוב למקריי: "העבודה שלי איתו היא להרגיע אותו שהוא לא צריך לעשות הכל לבד, הוא מאוד תחרותי. הראיתי לו שכאשר הוא בא למשחק ומתמודד בכל החבילה שהוא יכול להביא לכדורסל, גם לשמור, גם לייצר אסיסטים ולהביא ריבאונדים, אז הוא מעורב במשחק הרבה יותר והוא יכול להיכנס למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully