וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "הם בעטו לנו בתחת, הרבה אנשים שמחים שזה קרה"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 23:54

מאמן הפועל ירושלים ביקר את הגישה בתבוסה להפועל ת"א: "אני בטוח שהיו שחקנים שחשבו שיהיה קל". בקבוצה מגנים את השלכת החפצים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל ירושלים ספגה הערב (רביעי) תבוסה ביתית כואבת ומשפילה, כשנכנעה להפועל תל אביב 86:55 במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף, ולמעשה איבדה את יתרון הביתיות. הפועל תל אביב תוכל להבטיח העפלה לגמר, אם תנצח ביום שבת בדרייב אין את מחזיקת הגביע, והקבוצה של דז'יקיץ' תיאלץ להראות התאוששות מרשימה, אחרי משחק שבו התפרקה לחלוטין והציגה יכולת התקפית חלשה מאוד, מול יריבה מלאת ביטחון.

שופט הכדורסל עמית בלק אחרי שנפגע ממצית שזרקו אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
תקרית חמורה. בלק/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ' ליד השופט עמית בלק שנפגע מחפץ. דני מרון
ערב קשה לדז'יקיץ'. בלק אחרי החפץ שהושלך עליו/דני מרון

במהלך המשחק האוהדים המתוסכלים של הפועל ירושלים השליכו חפצים על ספסל היריבה. ובמהלך המחצית השנייה, כשהפער צמח, אף השליכו מצית שפגעה בראש של השופט עמית בלק. מהקבוצה נמסר: "הפועל ירושלים מתנצלת מעומק ליבה בפני השופט עמית בלק שנפגע מחפץ שנזרק לכיוונו. הנהלת הקבוצה הנחתה את כוחות האבטחה לאתר את האוהד שהשליך את החפץ דרך מצלמות האבטחה. האוהד ייתפס ויורחק ממשחקי הקבוצה לצמיתות. אין מקום לאלימות בארנה!". בהפועל ירושלים ישקלו לתבוע אזרחית את האוהד שזרק את המצית על בלק, אם אכן ימצאו אותו.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים/דני מרון

אלכסנדר דז'יקיץ': "ברכות להפועל תל אביב, הם שיחקו טוב מאוד הערב, בעטו בתחת שלנו. אנחנו צריכים להתכונן מחדש, לנסות להבין מה צריך לעשות טוב יותר, ולנסות לשחק שונה במשחק הבא. זה הכל, זה סדרת פלייאוף, אין יותר מדי זמן לחשוב על זה.

"יש משחקים שהתחלנו יותר טוב מאשר במשחקים אחרים. אני לא בטוח שהסדרה נגד הרצליה יכולה להיות מושווית למשחק הזה. זה לא קשור לחיבור או לא, יש דרך מסוימת שאנחנו צריכים לשחק בה כדי לנצח. זה קל לחשוב שאם משחקים בגמר ליגת האלופות, אנחנו משהו שאנחנו לא באמת. להאמין שאנחנו נהיה טובים, ולא לעשות את זה בדרך שהביאה אותנו עד לכאן.

"זה טבע האדם, זה בא עם האיכות של השחקנים, עם הרבה נסיבות. אם נשים את זה בצד, שיחקנו כל העונה בשביל יתרון הביתיות, איבדנו את זה, נצטרך להרוויח את זה. אם נפסיד עוד משחק תיגמר העונה.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים אחרי ההפסד להפועל ת"א. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים אחרי ההפסד להפועל ת"א/דני מרון

"אני אדם שלא נותן לשחקנים קרדיט שהם לא הרוויחו אותו. ברגע שאני מאמין בהם, משחק אחד לא טוב לא ישנה את זה. הם לא קלעו טוב היום, יש משחקים כאלה גם. זה בטיימינג רע במיוחד, אין ספק, אבל נצטרך לשבת ולדבר על זה ולצאת אחרת במשחק הבא. יש הרבה אנשים שקצת שמחים שזה קרה, עוד נראה.

"זה משהו שאנחנו חייבים לשנות. הדרך שנשנה את זה לא חשובה, נצטרך לשנות את זה. יש אחריות קבוצתית ואחריות אישית. תסתכלו במראה, תבינו מה עשיתם לא טוב. אם אתם לא עושים את זה, אתם לא אמיתיים. אני בטוח שהיו שחקנים שחשבו שזה יהיה קל כי ניצחנו אותם שלוש פעמים העונה. ליצור אווירה כזאת, זה פשוט לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully