וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ: "נבחרת שמעזה לחלום ולהגשים את מה שנחשב בלתי אפשרי"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 2:26

יו"ר ההתאחדות הילל את הנבחרת עד גיל 20: "זה ניצחון של כל מי שלא מפחד לחלום". אלונה ברקת: "גיבורים! איזו נבחרת נפלאה"

10 הבישולים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

המסע הקסום של נבחרת ישראל עד גיל 20 הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לשיא חדש, עם העפלה מרגשת לרבע גמר המונדיאליטו. ענאן חלאילי כבש שבע דקות בתוך תוספת הזמן וקבע 0:1 מתוק על אוזבקיסטן, בדרך למפגש עם ברזיל או תוניסיה בשלב שמונה האחרונות של אליפות העולם.

"עד לרבע הגמר, לא משנה נגד מי, יהיה לכולנו זמן לעכל את גודל ההישג של נבחרת ישראלית שמעזה לחלום ולהגשים כל מה שעד אליה נחשב בלתי אפשרי", אמר יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ. "זה מסע נפלא, אבן דרך בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאז ולעולם. הלילות והימים הפכו לרגעים אדירים של אושר לאומי ואחדות בזכות חבורת מאמינים, לוחמים, אחים, מלאי כשרון ואומץ. זה לא רק הווה מפעים, אלא גם עתיד מבטיח. מלוא הערכה לאופיר חיים, לצוות המקצועי והלוגיסטי, למנהל הטכני, לכל מי שעושה לטובת הכדורגל שלנו. זה ניצחון של כל מי שלא מפחד לחלום. לילה ובוקר טוב מדינת ישראל".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת צייצה: "גיבורים! המסע נמשך, אנחנו ברבע הגמר! איזו נבחרת נפלאה. יישר כח לאופיר ולשחקנים. גאים בכם! אל אל ישראל".

עוד בוואלה!

איפה זה קורה, מתי ומול מי? הכל על רבע גמר המונדיאליטו

לכתבה המלאה

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת צייצה: "גיבורים! המסע נמשך, אנחנו ברבע הגמר! איזו נבחרת נפלאה. יישר כח לאופיר ולשחקנים. גאים בכם! אל אל ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully