וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה זה קורה, מתי ומול מי? הכל על רבע גמר המונדיאליטו

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 11:14

המנצחת בין ברזיל ותוניסיה (20:30, ספורט4) תפגוש את ישראל עד גיל 20 ביום שבת ב-20:30. הכירו את שתי היריבות הפוטנציאליות

10 הבישולים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

המסע הקסום של נבחרת ישראל עד גיל 20 נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי), עם ניצחון על אוזבקיסטן והשגת הכרטיס לרבע גמר המונדיאליטו. היריבה הבאה תיקבע הערב (20:30, ספורט4), במפגש בין אחת הפייבוריטיות לזכייה ברזיל מול תוניסיה. רבע הגמר ייערך ביום שבת הקרוב ב-20:30 בסן חואן (25 אלף מקומות), האצטדיון שאירח את בית ב' ושני משחקים בשמינית הגמר.

ברזיל, שזכתה במונדיאליטו חמש פעם בעבר ושבה אליו לראשונה מאז 2015, נחשבת לאחת הנבחרות המוכשרות בטורניר, ולאחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף. היא פתחה את הבית המוקדם עם הפסד 3:2 לאיטליה (לאחר שכבר פיגרה 3:0 בדקה ה-35), התאוששה עם 0:6 קליל על הרפובליקה הדומיניקנית, וסיימה לבסוף בראש הבית בזכות 0:2 על ניגריה.

שחקן נבחרת ברזיל עד גיל 20 אנדריי סנטוס. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
השם הגדול ביותר. אנדריי סנטוס/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

את הנבחרת מאמן רמון מנזס, בעל ניסיון עשיר בכדורגל הברזילאי. השם הגדול הוא הקשר אנדריי סנטוס, שנרכש מוקדם יותר השנה על ידי צ'לסי תמורת כ-15 מיליון יורו והושאל בחזרה לוואסקו דה גאמה, לאחר שהוכתר למלך שערי אליפות דרום אמריקה עד גיל 20 בתחילת השנה. השחקן הבולט בהתקפה הוא מרכוס לאונרדו בן ה-20 מסנטוס, שכבש 13 שערים ב-10 הופעות בנבחרת עד גיל 20 והוזכר כמועמד לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואחרות.

שחקן הכנף מרקיניוס הוחתם ב-2022 על ידי ארסנל, ואשתקד שיחק כמושאל בנוריץ', בעוד סאביניו ששייך למנצ'סטר סיטי שיחק כמושאל בפ.ס.וו. המגן הימני ארתור יצטרף בקיץ הקרוב לבאייר לברקוזן, ובעוד לא מעט מחבריו עדיין משחקים בברזיל, רבים מהם נחשבים לכשרונות גדולים שאמורים לעשות בקרוב את הצעד הבא אל עבר הכדורגל האירופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת טוניסיה עד גיל 20 ראקי אוואני. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
תוניסיה הקשתה על אנגליה ואורוגוואי, אך ניצחה רק את עיראק. ראקי אוואני/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

עבור תוניסיה זוהי הופעה שלישית בלבד בטורניר, וראשונה מאז 1985. זו הפעם הראשונה שהיא צולחת את שלב הבתים, לאחר שסיימה אותו במקום השלישי, עם הפסד 1:0 לאנגליה, 0:3 קליל על עיראק, והפסד 1:0 לאורוגוואי במחזור הסיום. הכוכב הגדול הוא שחקן הכנף מוחמד דאווי, שהצטרף לאחרונה לאל-אהלי המצרית, הקשר חאים אל דג'אבלי גדל במחלקת הנוער של ליון ומשחק בליון ב', ולצידו מספר שחקנים אחרים שמשחקים באירופה - החלוץ בשיר יאקוב שייך למונאקו, חברו להתקפה ג'יבריל עותמאן שייך לסנט אטיין, הקשר סמי צ'וצ'אן שייך לברייטון, המגן קארים אל-עאבד שייך לקרלסוהה והשוער תומאס זואג'י לססואולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully