וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלושה חודשים בלבד: שמאדטקה 'המקושר' חתם כמנהל הספורטיבי בליברפול

הגרמני שעבד לאחרונה בוולפסבורג יחליף את וורד בתפקיד לחלון ההעברות הקרוב. לפי דיווחים בגרמניה וצרפת, החל לעבוד על החתמות קונה ממנשנגלדבאך ותוראם מניס

תקציר: סאות'המפטון - ליברפול 4:4/ספורט1

עונת המלפפונים החלה באופן רשמי עם שריקת הסיום של חלק מהליגות הבכירות באירופה, כשבליברפול רשמו החתמה ראשונה כבר אתמול (שלישי) עם הבאתו של יורג שמאדטקה כמנהל הספורטיבי החדש של המועדון. מאמן ושוער העבר עבד בשנים האחרונות בוולפסבורג מהבונדסליגה וייכנס לנעליים של ג'וליאן וורד, אותו מנהל ספורטיבי שירש את מייקל אדוארדס שעשה עבודה נהדרת בשיאה של ליברפול עם זכייה בליגת האלופות ובפרמיירליג אחרי 30 שנים.

החתמתו של שמאדטקה אמנם הכרחית עבור חלון ההעברות והחתמת השחקנים במועדון האדום, אך החוזה שלו הוא לשלושה חודשים בלבד. כלומר, עם סיום החלון ותחילת העונה האירופית, הגרמני שמקושר בעיקר לסוכנים, קבוצות ושחקנים מהבונדסליגה, צפוי לעזוב את העיר הצפונית באנגליה ולפרוש.

יורג שמאדטקה לצד יורגן קלופ. GettyImages
מצוי ביחסים טובים עם קלופ. שמאדטקה ומאמן ליברפול בימיו בדורטמונד/GettyImages

בליברפול כבר החלו לעבוד על חיזוק לקיץ הקרוב, כשהשמות שעלו עד כה מגיעים בעיקר מכיוון עמדת הקישור, שם האדומים זקוקים נואשות לחיזוק. ייתכן והגעתו של שמאדטקה, מלבד ההצטרפות הצפויה של אלכסיס מקאליסטר מברייטון, צפויה להגיע דרך החתמות שחקנים מהליגה הגרמנית, כשכבר דווח בגרמניה שליברפול הגישה הצעה למאנו קונה, קשרה האחורי של בורוסיה מנשנגלדבאך בגובה 45 מיליון יורו.

בנוסף לקונה, ה'לאקיפ' הצרפתי דיווח שקלופ מאוד מעוניין להנחית באנפילד את קפרן תוראם, קשרה של ניס, בנו של ליליאן ואחיו של מרקוס, כשגם בהחתמה זו רואים התערבות של שמאדטקה כחלק מהקשר שלו עם סוכנים ברחבי אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully