וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ שולח רמז לקראת "הקיץ העמוס" שמצפה לליברפול בחלון ההעברות

מאמן ליברפול מתוסכל מהעונה שעברה עליו ועל קבוצתו, אבל מודה: עכשיו כל האנרגיות שלי על רכש. אלכסיס מקאליסטר היעד המרכזי

תקציר: סאות'המפטון - ליברפול 4:4/ספורט1

יורגן קלופ הכריז שהוא מצפה ל"תקופה די עמוסה" בקיץ, כאשר ליברפול תפנה את תשומת לבה לחיזוק הסגל שלה בקיץ. האדומים סיימו אתמול (ראשון) את העונה עם תיקו 4:4 מול סאות'המפטון, שירדה ליגה, ואומנם ליברפול ללא הפסד ב-11 משחקיה האחרונים, אבל התיקו הה המחיש את חוסר היציבות של הקבוצה העונה, בהגנה ובהתקפה.

ליברפול כבר ידעה שהיא תסיים במקום החמישי לפני המשחק, ולא הצליחה להעפיל לליגת האלופות לראשונה זה שבע שנים. רוברטו פירמינו וג'יימס מילנר שיחקו את משחקם האחרון עבור המועדון, כאשר גם אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, נבי קייטה וארתור מלו עוזבים, וליברפול ללא ספק צפויה להחתים כמה שחקנים חדשים בשוק ההעברות הקרוב.

בקבוצה מקווים לצרף לפחות שני קשרים חדשים, כאשר ליברפול מתכוננת כעת להגביר את מאמציה לרכוש את קשרה של ברייטון ואלופת העולם ארגנטינה, אלכסיס מקאליסטר, שהשמיע רמז גדול על כך שהוא עומד לעזוב את השחפים, בעודו דומע לאחר המשחק האחרון שלהם באסטון וילה.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
עם הפנים קדימה. קלופ/רויטרס

קלופ להוט להיכנס כבר לעסקי ההעברות ואמר: "אני לא מרגיש שאני צריך הפסקה, בכלל לא. בכנות אני לגמרי בסדר. אם היית שואל אותי לפני 11 משחקים אם אתה רוצה לעשות הפסקה, אז הייתי חושב על זה, למען האמת. אבל אני לגמרי בסדר, מלא באנרגיה.

"יש לי הפסקה - אין לי אימונים ודברים כאלה - אבל אני מקווה שתתחיל עכשיו תקופה די עמוסה גם באזור אחר במשחק, ואני יותר מאשמח לעשות את זה. אמצא זמן להמריץ מחדש ואז נתחיל שוב ביולי".

קלופ אמר ש"כולם צריכים קצת מזל, ואצלנו זה היה ההיפך העונה. היום יכולנו לראות את ההשפעה של דיוגו ז'וטה, שלא היה זמין במשך רוב העונה. לואיס דיאס, גם הוא לא היה כשיר במשך רוב העונה. קודי גאקפו הגיע רק בחורף. בובי פירמינו, לא זמין בחלקים גדולים של העונה. דרווין נונייז, חדש לגמרי. היינו צריכים להיות קבוצה דומיננטית, ולא הצלחנו לסדר את זה טוב כמו שרצינו".

אף קבוצת פרמיירליג לא לקחה יותר נקודות מה-25 שליברפול צברה מתוך 33 האחרונות של העונה. קלופ: "אם היינו מתחילים את סדרת התוצאות הזו ארבעה או חמישה שבועות קודם לכן, עדיין יכולנו להעפיל לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully