וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על היליארד: "נטפל בזה אם היה משהו שלא עומד בדרישות שלנו"

30.5.2023 / 23:12

השחקן בעט בכיסא וירד לחדר ההלבשה בניצחון על הפועל חולון בפתיחת הסדרה. קולסון: "לא הייתי אני לאחרונה". גודס: "הולכת להיות חגיגה ביום שישי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5/ספורט1

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר פלייאוף ליגת העל, כאשר גברה באולמה הביתי ביד אליהו 76:90 על האלופה הפועל חולון והיא רחוקה ניצחון נוסף מהעפלה לסדרת הגמר, אולי תעשה זאת כבר ביום שישי בצהריים כאשר ייערך המשחק השני בסדרה באולם בחולון.

ג'ו רגלנד הוביל את קלעי הפועל חולון עם 28 נקודות ב-50 אחוז מהשדה, אבל יתרון דו ספרתי של האורחת כבר ברבע הראשון לא החזיק מעמד זמן רב והצהובים הפכו הודות ליכולת טובה של הזרים ווייד בולדווין (20 נק'), בונזי קולסון (17 נק') ולורנזו בראון (15 נק' ו-11 אסיסטים).

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לקח למכבי תל אביב זמן להיכנס למשחק. קטש/דני מרון

קולסון, שנבחר למצטיין אחרי שחילץ את מכבי תל אביב מפיגור גם ברבע השלישי, אמר בסיום: "רציתי לבוא ולעזור לקבוצה, להכניס אנרגיה, זה מה שאני מנסה לעשות בכל משחק. אני מרגיש שלא ממש עשיתי את זה לאחרונה, אז ניסיתי לחזור לעצמי ולעזור לקבוצה לנצח. ניסינו להיות יותר אקטיביים, לשחק הגנה טובה יותר, השגנו עצירות שסייעו לנו לצאת למתפרצות. נצפה במשחק שוב, יש עוד הרבה על מה לעבוד".

מאמנו עודד קטש הוסיף: "התחלנו את המשחק לא טוב ואת החצי השני לא טוב. אני חושב שהיינו מפוזרים ואיבדנו כדורים בתחילת המשחק, אבל לאט-לאט שיחקנו יותר חכם, השתמשנו בגבוהים בצורה טובה ועשינו עבודה טובה בריבאונד. ידענו שלא יהיה קל כי לחולון יש שחקנים טובים מאוד, אבל בסך הכל עשינו את העבודה".

על התקרית עם דארן היליארד שבעט בכיסא וירד לחדר ההלבשה אמר קטש: "מהיום הראשון הבהרנו שאנחנו רוצים להיות חיוביים וקבוצתיים, ואם הייתה סיטואציה שלא הייתה כזאת, נצטרך מהר לתקן את זה. נדבר על זה. בשלב הזה של העונה מה שיזכרו זה אם נזכה באליפות או לא, זאת המטרה שלנו וזה מתחיל מאיתנו, מהשחקנים ומצוות המאמנים, אבל עלינו לשמור על שפת גוף ראויה ורצינית. אם היו דברים שלא עומדים בסטנדרט הזה, נטפל בהם".

לסיום החמיא קטש לשחקניו: "רומן אדיר בשבילנו ויש לנו על חולון יתרון בעמדה הזו. העבודה איתו היא לגרום לו להבין שהוא ממש טוב בכדורסל ושהוא יכול הרבה יותר, אין ספק שהשנה אנחנו נהנים ממנו והוא הולך ומשתפר. על ג'ון מה לא נאמר, הוא הקפטן שלנו והמנהיג ובדרך שבה הוא משחק הוא דוחף את כולם. בולדווין סיים את העונה ביורוליג כאחד הגארדים המובילים ביבשת ואפשר לראות מה הוא נותן לנו, הוא היה חסר לנו ואנחנו אוהבים אותו וצריכים את מה שהוא נותן לנו כקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא גודס מאמן הפועל חולון. דני מרון
מצפה לאווירה לוהטת ביום שישי בחולון. גודס/דני מרון

מנגד, המאמן גיא גודס סיכם ואמר לקראת המפגש הבא ביום שישי: "היינו קצרים בסוף ומכבי עשו ריצה שהיה לנו קשה לחזור ממנה. בעוכרינו אחוזים לא טובים מהעונשין ובמשחקים וכאלה כל נקודה משמעותית. האגרסיביות והפיזיות שלהם עשתה את ההבדל. משחק כדורס ללא נגמר בחמש הדקות הראשונות גם אם אתה מוביל ב-10 נקודות, מומנטום משתנים ואנחנו נקלענו לבעיית עבירות. יתרון כזה לא מבטיח לך ניצחון והמשחק לא נגמר ברבע הראשון, זה רק נותן לך מרווח לטעויות ואנחנו הולכים ביום שישי לעוד קרב גדול".

על רגלנד אמר גודס: "אין לי תשובה מה לעשות עם הרעננות של ג'ו, הוא שיחק 33 דקות וכשהוצאתי אותו לקראת הסיום הוא התעצבן כי רצה לשחק כל המשחק. ג'ו רגיל לזה, יש לנו יומיים לנוח, שחקן אחד לא ינצח את מכבי תל אביב, צריכים עוד שחקנים שיתעלו ויעשו דברים. אם נהיה תלויים רק בשחקן אחד זה לא יספיק. המשחקים נגד מכבי תל אביב ברצה גבוהה מאוד ולנו קשה מאוד איתם במאצ'אפ, אבל זה לא משנה את הסיטואציה שיש לנו משחק בבית ונצטרך לתת את מה שיש לנו עד הסוף. מאמין שתהיה אווירה חזקה, הולכת להיות חגיגה ביום שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully