וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה על המאזן: מכבי תל אביב גברה 76:90 על הפועל חולון

הצהובים שפיגרו כבר בדו ספרתי חזרו בזכות משחק ענק של בולדווין (20 נק'), קולסון (17 נק' ו-12 ריב') ובראון (15 נק' ו-11 אס') בדרך לניצחון חמישי ברציפות על האלופה המכהנת העונה ויתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. רגלנד (28 נק', 9 ריב' ו-6 אס') בלט בצד הסגול

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5/ספורט1

מכבי תל אביב שמרה הערב (שלישי) על המאזן הנהדר מול הפועל חולון העונה בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף עם 76:90 על האלופה המכהנת בסגול עם יכולת טובה מחוץ לקשת בתצוגה משכנעת של שחקניו של עודד קטש.

האלופה המכהנת פתחה טוב יותר עם ריצת 0:8 בהנהגתו של ג'ו רגלנד (28 נק', 9 ריב' ו-6 אס') שצלף מחוץ לקשת והעלה את חולוניה ליתרון מוקדם. לורנזו בראון (15 נק' ו-11 אס') ידע להגיב מהצד השני והצליח לצמצם בסיום הרבע הראשון ל-25:21 לחולון. החבורה בצהוב חזרה ברבע השני כשווייד בולדווין (20 נק') ורומן סורקין (13 נק' ו-5 ריב') החזירו את היתרון לצד של עודד קטש בריצת 2:15 וירדו להפסקה ביתרון 43:49.

החצי השני נפתח עם ריצת 5:13 של חולון כשרגלנד המשיך להפציץ וסי ג'יי האריס הצטרף לחגיגה, אבל בונזי קולסון (17 נק' ו-12 ריב') כיכב והחזיר את היתרון למכבי עם 64:72 לקראת הרבע האחרון. ג'ונסון נפצע במהלך הרבע הרביעי וחזר, הצהובים ניצלו זאת והמשיכו להגדיל את היתרון כשבולדווין היה בשיאו בדקות נהדרות על הפרקט ומכבי עלתה ליתרון 0:1 בסדרה עם 76:90 על האלופה.

משחק מספר 2 בסדרה יהיה ביום שישי הקרוב (15:30) באולם שבחולון, שם האלופה תנסה לשמור על הסדרה ולכפות משחק 3 בשבוע הבא בהיכל.


קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 20, בונזי קולסון (12 ריב') 17, לורנזו בראון (11 אס') 15, רומן סורקין (5 ריב') 13, אלכס פויתרס 8, ג'ון דיברתולומאו (5 ריב') ורפי מנקו 7 כ"א, דארן היליארד (5 ריב') 3. ג'ייק כהן שותף ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד (9 ריב' ו-6 אס') 28, כריס ג'ונון (7 ריב') 12, שון דאוסון 9, סי ג'יי האריס 8, ניב משגב 7, היידן דלטון (6 ריב'), נתנאל ארצי ומרווין ג'ונס 4 כ"א. פרדריק בורדיון שותף ולא קלע.

בונזי קולסון לצד אלכס פויתרס מכבי תל אביב. דני מרון
הצגה צהובה. קולסון ופויתרס/דני מרון
ווייד בולדווין מול מרווין ג'ונס, מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. דני מרון
בולדווין חזר לפרקט/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

פויתרס פתח את הסדרה עם נקודות ראשונות מתחת לטבעת, דאוסון דייק מהקו ושלשה של ג'ונסון העלה את האלופה ליתרון ראשון. רגלנד הוביל ריצת 0:8 סגולה, לפני שקולסון השתיק את הקהל של חולון עם שלשה שצימקה ל-10:7. מופע השלשות של רגלנד המשיך עם השלישית שלו בחמש דקות, בראון הגיב מהצד השני עם צליפה מחוץ לקשת והרכז של האלופה עלה בשלב מוקדם לדו ספרתי. משגב העלה את חולון ליתרון דו ספרתי עם שלשה גדולה וקרא לפסק זמן צהוב. היליארד שב ממנו חד עם סל מהשלוש, בראון הוסיף אחת משלו וההפרש ירד בסיום רבע ראשון נהדר - 21:25 לחולון.

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
האלופה פתחה טוב יותר. דאוסון/דני מרון

רבע 2:

בולדווין פתח את הרבע השני עם לייאפ, דאוסון ענה מהצד השני והגארד של מכבי השווה ל-27:27. קולסון סחט סל ועבירה במהלך נפלא של הצהובים, רגלנד המשיך להפציץ ועלה כבר ל-15 נק' הערב לפני שבולדווין צמצם לנקודה בלבד. סורקין החזיר את היתרון לקטש לראשונה מאז תחילת המשחק, הוסיף הטבעה נוספת והרים את ההיכל כשגודס קרא לפסק זמן סגול. סורקין הוסיף מהעונשין ושלשה של דיברתולומאו קבעה יתרון דו ספרתי 2 דקות לסיום הרבע. בראון הוסיף 2 מהעונשין, רגלנד צמצם עם עוד שלשה ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 43:49.

עודד קטש ושחקני מכבי תל אביב. דני מרון
חזרו לעניינים בירידה להפסקה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

רבע 3:

האריס צמצם עם נקודות מהקו בפתיחת החצי השני, אבל מהלך גדול של בולדווין השאיר את היתרון צהוב. דאוסון צלף מהשלוש ולייאפ של רגלנד המשיך ריצת 0:7 סגולה שהחזירה את היתרון לחולון. רגלנד סחט וסל ועבירה, ג'ונסון דייק מהשלוש והיתרון הסגול צמח. קולסון הוסיף שלשה ונקודות מהקו וקבע 60:60 צמוד ברבע שלישי נהדר. דיברתולומאו וקולסון החזירו את היתרון לצד של מכבי, 3 דקות לסיום הרבע. מנקו עם שלשה ראשונה הגדיל את ההפרש ל-8 וקרא לפסק זמן של גודס. משגב חזר טוב עם לייאפ יפה, אבל בראון חילק אסיסט נפלא לפויתרס ומכבי ירדה לרבע האחרון ביתרון 64:72.

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
התפוצץ ברבע השלישי והחזיר את היתרון למארחת. קולסון/דני מרון

רבע 4:

עבירה בלתי ספורטיבית העניקה זריקות מהקו לרגלנד, בולדווין קלע במתפרצת מחוץ לקשת וסורקין הגדיל את ההפרש ל-9. אחרי מהלך גדול של בולדווין שהסתיים בהטבעה, ג'ונסון צימק עם שלשה, אבל שוב בולדווין רץ ברבע האחרון וחצה את רף 20 הנקודות. בראון הפעם היה האיש שלקח על עצמו את המשחק והיתרון הגיע לשיא של 15 נקודות. בסיום, מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:1 בסדרה עם 76:90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully